Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


owner ini masih hidup :DDDD
Saturday, November 3, 2012 | 12:33:00 PM | 0 comments
haiiii. fuhh kanan fuhh kiri. lama gila aku tak hapdet inchek blog aku. 

Sebenarnya banyak gila benda aku nak story mory dekat sini. mungkin boleh dibuat novel. dalam masa beberapa bulan tak menghapdet banyak benda yang jadi kat aku. ekceli pasal diri aku, crush, kawan, family. banyak ahhh. terharu sangat sangat sangat terharu bila aku tengok jejari aku menari lagi dan menari lagi atas keyboard ini. huahhhh :O 

Tak tau sebenarnya nak mula dari mana. cuma aku nak bagitau tinggal beberapa hari ja lagi aku nak hadap STPM. rasa macam mimpi kan kan kan. last aku hapdet blog aku baru habis SPM. hewhew.  tapi watlek. belajar last minit bukan masuk pun. baik aku hapdet blog. 

Janggal bila hapdet. blog ni upgrade. hahah. kesian aku. T____T tak kira ahh. janji dapat hapdet. nanti nanti aku kaji balik. yela aku ni kan zaman purba *nangis*

Tapi aku memang sangat *hilang idea*
 banyak sangat nak diluah tak tau nak luah bahagian kiri ke kanan. hohoiii.

....



Old things