Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


janggal betul bila kau dah tak ada. =..=
Wednesday, May 16, 2012 | 7:40:00 AM | 0 comments
assalamualaikum.


pernah ke tak korang bila dah clash, selalu je nak stalk profile ex? tak pernah? ke aku sorang je yang buat macam tu? tipu la kalau tak pernah. =..= kalau aku cakap aku tak rindu kat dia, tipu lahh.aku rindu sangat sangat kat dia. tapi bila ingat balik apa dia buat kat aku, rasa nak je aku bunuh dia. indah betul kalau membunuh tidak diberi hukuman. kannn? 


banyak yang cakap "tak payah la kau rindu sakan kat dia." terima kasih semua. aku tau korang sayang kat aku. tapi aku masih tak boleh nak lupakan dia even dia permainkan aku selama ni. haha. mesti ramai yang anggap aku bodoh kan. takpe la. sokay ;)


tadi kan aku bukak balik mesej kitorang yang aku simpan. wahhhhhh. aku bukak  mesej dari first time kitorang kenal kenal. ambik masa 3 jam aku baca semua. alololo. sweet betul. selalu dah aku terfikir nak buang semua mesej kitorang tu. tapi TAK SAMPAI HATI LAHH PULAK. waterpark betul. padahal dia dah ada orang lain pun. cantik macam megan fox. :'( 


AKU SEBAK KAU TAHU. okbye






Old things | New things