Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


sediakan mental yang matang.
Tuesday, April 17, 2012 | 8:21:00 PM | 0 comments
assalamualaikum.


sakarang aku dah tak reti nak bagi intro panjang lebar. mentang mentang la dah tak sekolah lagi kann, dah takde buat esei panjang panjang. muehehehe. ni pun aku rasa dah cukup panjang. aku nak straight to the point la. :)


macam ni, aku menyimpan satu perasaan kurang puas hati la dengan seorang budak ni. aku tahu hak individu, tapi benda ni macam dah melarat kalau aku tak luahkan kat sini.*yerrrrr, aku serious* kalau dia boleh jadi macam orang biasa tak la menimbulkan sakit hati. ni tak, selalu nak lebih dari orang lain. mesti dia ingat, kalau dia cerita benda yang tak masuk akal tu kat semua, orang akan cakap :


1) woaaaaaaaahhh. hebat giler la dia ni. *mulut nganga hingga boleh masuk lalat.


2) respek gila la kat dia. dia boleh buat macam tu.


3) fuyooooooooo!! *tepuk tepuk tangan sambil mata tak berkelip


tapi, sebenarnya memang tak laaaa. orang bodoh je la yang nak sangat buat macam tu. ye tak? hati tengah panas ni memang senang je idea datang. then, bila aku tegur secara tertutup, tak nak bagi dia malu ataupun terasa dia bodoh yang amat, aku pulak yang kena hentam. dushh dushh! orang macam ni memang tak layak dah duduk dalam alam realiti. lebih layak dan sesuai sangat kalau duduk alam cartoon. aku suka part,bila ada orang langgar dia sampai hancur badan, dia boleh bangun macam takde pape. part ni memang tak boleh blahhh. kreatif sungguh imaginasi orang yang dalam alam cartoon kan? kan? kan? muahahahah! *jahat tak aku? ada-aku-kesah.*


ada lagi yang aku tak puas hati.bukan setakat tu je. dia ni boleh dikatakan kawan makan kawan.bila dia susah, takde sape boleh pulak dia tetiba nak jadi geng aku. aku teringin nak tanya soalan soalan ni kat dia. serious.


soalan 1: kau ada BFF tak?? 


tapi aku rasa jawapan nya memang tak laaa. haha. sebab setiap tahun kawan dia tukar tukar. tak sempat nak buat BFF. alasannya kawan dia dah tak sanggup nak jadi kawan dia. aku cakap ikut pengalaman. aku pernah gak kawan dengan budak sengal ni. hahaha. *kalau ayat aku susah nak difahami, aku mintak maaf. heee :)


soalan 2 : pernah tak, orang yang kau sayang nangis bersama dengan kau bila kau susah?


jawapannya memang sah sah la tidak. dia berkawan dengan bapak dia jerr.. kesian. nak bergurau pun, terpaksa bergurau dengan kucing mak dia jer.. kesian. 






*aku rasa aku dah over pulak -____-*






tapi kan kan kan, aku dah naik tension la. aku tak tegur, aku malu tengok status status dia kat FACEBOOK. dia asyik nak SHOW-OFF dengan kengkawan. mual rasa nak muntah aku tengok FACEBOOK dia. muahahaha. patut jugak la senior aku yang dulu dulu, pernah bagitau kat aku macam ni, "perasan bagus, dah la tak respect kat kita ni". bila senior cakap macam tu, aku pulak yang sentap. dia masa tu kawan aku. teheeeeeeeeee.


aku bukan la nak cakap, aku ni bagus sangat, tapi aku hope sangat kau berubah macam orang normal. maksud aku tak la nak buat kerja ikut suka hati kau je. 


mak aku cakap, walaupun hidup ditimbun harta, dikurnia paras rupa yang  sempurna, jangan bersikap macam orang kurang didikan. walaupun sering dimanja, jangan tunjukkan kebiadapan depan orang. tak pasal pasal, nama mak bapak yang rosak. sebab apa? sebab orang akan kata, mak bapak kita tak pandai ajar anak. 


sekiann. kalau siapa siapa terasa cepatlah berubah. :')





Old things | New things