Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


PLKN membunuh jiwa raga ku. -.-"
Monday, April 9, 2012 | 10:29:00 PM | 0 comments
assalamualaikum.


tak adil betul cara pemilihan untuk PLKN. aku really really tak puas hati kau tahu. kenapa tak pilih semua student untuk sertai PLKN. baru la adil dan saksama. ye tak? ni tidak, pilih peserta ikut suka hati je. yang tak kena untung laaaaaaaaa. bagi yang 'macam aku' rasa tertindas. wahhh. haha :D


sukan? dari darjah satu, aku tak aktif. errr. serious. mak tak bagi *tipu*. bila masuk tingkatan satu aku masuk sukan 'permainan dalam'. sebab tu la badan aku tak boleh surut. peribahasa yang cannot go. haha :D


aku dah boleh bayangkan bila aku buat latihan kat sana nanti kan, sure muka aku macam keling. muehehehehe. kan ada sesi main tembak tembak guna senapang tu kan *sila faham ayat aku* aku sure ini boleh buat aku jadi ganas gila gila gila. kann? 




macam ni lah yang aku maksudkan. aku culik foto ni dalam google je. tengok la betapa serious muka dia dalam foto tu. har har har :P


....

tadi masa aku jogging kan *saja nak show off untuk menambahkan bahan cerita*, aku terjumpa la membe aku yang baru balik dari PLKN. serious gelap. tak tipu. tapi yang aku musykil, dia cakap dia duduk kat kem tu, berat badan dia bertambah. orang banyak bagitau kalau duduk kat kem tu, berat menurun la kan. dia tidak. tak tau la macam mana aku nanti. sekarang berat badan dah sekian, kalau dah duduk dalam kem tu lama lama boleh jadi nenek gergasi aku. aku serious ni.

lagi membe aku cakap, kem tempat aku tu nanti strict gila gila gila. ni la yang membuat denyutan jantung tak menentu. 


.....


boleh tak bawak bantal busuk pegi kem??????kalau takdak bantal busuk, 3 jam pun baring baring confirm tak ngantuk. kalau ada bantal busuk tak sampai 5 minit dah tidur. *indahnya dunia* haha :D

berbalik kepada cerita PLKN kita atas tu tadi, aku rasa nak lempang laju laju je orang yang buat pemilihan tu. kalau nak pilih pun pilih yang aktif gila gila gila. ni tidak, aku yang super lembab ni jugak jadi pilihan. 


takde lagi nak bebel. sekian.

okbye :)


Old things | New things