Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


nak tea party hari hari boleh?????
Thursday, April 12, 2012 | 12:55:00 AM | 0 comments
assalamualaikum.


party timeeeeeeeeeeeee!! 


hari ni aku have fun giler giler dengan membe aku petang tadi. kitorang adakan 'tea party'. nasib baik hari okay sangat hari ni. supporting giler hari ni. kalau tak, tak boleh la nak ngade ngade ambik gamba luar rumah. hahaha. aku tak kisah. aku nak bagitahu jugak even takdakkk yang tanya kan. 


so far, semua bejalan dengan lancar dan tenang sekali. aku nak ucap terima kasih sangat kat membe aku first sekali cousin tersayang ATY, then EMA, SUE and DAYU. you all the best la.


kitorang buat tema ala alan hana tajima. kenal? tak patut tak kenal. walaupun tak berapa nak menjadi sangat tema tu, tapi cukup seronok. okayy. layan jela dulu gambar sementara aku fikirkan idea seterusnya nak tulis apa. muehehehe :P






sue, dayu, ema, ME, aty. :)





gambar ni tak boleh blahh. nak jugeekkk gambar dari belakang -___-' *sila abaikan aku*



ehem. muehehehehehehe. yang kecik tu, kazen aku. 




asyik gambar kat luar je kan? haha. aku cari cari gambar kat dalam rumah masa party tak jumpa pulekk. yang aku jumpa cuma gambar after makanan semua dah abis. -____-" tapi takpe la kann. 



tengok! hahah. dah habiss dah makanan. tinggal kek je yang tak habis.



rancak berbual. tak hengat dunia. orang ambik gamba pun tak perasan.


wahhh. cukup la ni. idea terbang sudahhh. mata dah sepet ala ala cina dah ni. *ngantuk* 


okayy, tak ada lagi dah nak bebel. kbaii

















Old things | New things