Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


ada lagi ker orang letak foto dalam wallet?
Monday, April 2, 2012 | 12:19:00 PM | 0 comments
assalamualaikum.


terima kasih bang ijul dah ingatkan aku tentang blog. 




dah lama aku tak menghadap blog ni. idea takdakkk. kang aku asyik mencarut orang cakap,baik tak payah ada blog T____T sedih.  *ayat aku tak boleh blah*


zzzzzzzzzzz....


aku nak kupas topik ni. ada lagi tak orang simpan foto dalam wallet or purse? tak kira la foto sesiapa pun. aku rasa lah kan, sekarang dah kurang kan kan kan? maybe dah pupus. sekarang orang ada henpon canggih manggih secanggih canggihnya. wah. :'D 


mungkin ada jugak sesetangah makhluk dimuka bumi ni masih letak foto dalam wallet. 


dulu kan, masa aku kecik lagi, kalau tak salah ingat umur aku dalam 13 14 macam tu la, aku selalu suruh bapak dan mak aku pergi bergambar yang bersaiz gambar pasport tu. bila mak dan bapak tanya kenapa, aku cakap nak letak dalam purse. muehehehehe :D yela kan. masa tu tadak boipren. letak la foto mak bapak biar nampak macam anak solehah sikit. *nak pengsan jap*  


masa tu kan, boleh pulak aku show-off kat kengkawan aku ada purse yang ada muka mak dan bapak aku dalam tu. dah la dalam tu, duit pun takda. yang ada cuma foto mak bapak. tu pun dah boleh buat aku rasa nak show-off. perangai aku memang tak boleh blah masa tu. erghhh. kau ada? takadaaaaaaaaaa. 


sekarang bila ingat balik, aku rasa lebih baik aku takda dalam muka bumi ni. malu sungguh! -.-" kecik kecik lagi aku memang dah annoying. 


sekarang orang rata rata dah tak letak foto dalam wallet or purse. dah canggih kan? jarang nampak orang letak foto mak bapak or boipren/gepren dalam beg duit. 


sekadar gambar hiasan. 

aku syak orang sekarang lebih rela kalau beg duit kosong je dari letak foto yang menambah berat beg duit. tak rugged lah kan.


aku sekarang pun dah tak letak foto mak bapak aku dalam purse. beg duit aku makin hari makin kurus sekarang. aku tak banyak harta derrrr. *sila jangan gelak*

aku dari tadi membebel tak tentu pasal. 

sekian.bye (:



Old things | New things