Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


khas buat mereka.
Friday, December 9, 2011 | 1:39:00 PM | 1 comments
assalamualaikum.


hari ni aku baru dapat peluang menulis balik. dah lama aku menyepi. SPM baru abis. mula dari 14 November sampai la semalam 8 Disember. soalan tahun ni macam okay je. macam je la. mudah mudahan aku dapat result okay. boleh pegi jauh sikit. hahaha. angan angan. entah bila la nak jadi kenyataan. tapi sebelum sesuatu tu jadi kenyataan, mesti la dimulakan dengan angan angan. haha *alasan nak sedapkan hati*.


lepas ni mesti banyak benda baru aku terpaksa lalui. orang cakap zaman persekolahan dengan zaman budak tak sekolah ni jauh sangat berbeza. ibarat langit dengan bumi. wahh. kemain lagi aku. haha :D 


lepas ni dah tak pakai baju seragam sekolah. menangis air mata darah sekali pun, kalau nak pakai baju sekolah dah tak boleh, melainkan kalau sambung tingkatan 6. hahaha. lepas ni dah takde pergi sekolah bawak beg seberat tiga kilo dengan buku buku teks. haha. dah tak buat kerja sekolah. kalau tak buat ready je kena hukum. ohh. aku mungkin rindu semua tu. :) bukan mungkin, memang akan aku rindu. 


yang paling best, sebelum aku melangkah keluar dari sekolah tu buat kali terakhir, aku sempat peluk cikgu yang aku betul betul minat. woo. dia nangis bila aku peluk. entah la. maybe dia pikir lepas ni dah takde budak yang dia nak hukum macam dia hukum aku. haha :D cikgu tu memang kuat menyindir. haha. tu yang buat aku suka sangat kat dia. dah la dia menyindir tak ikut masa. tapi sebab sindirin dia tu la aku tau mana kurangnya aku. 


aku nak ucap terima kasih kat kawan kawan yang menerima apa ada nya aku walaupun aku cuma bersama mereka 2 tahun. emm, aku memang rasa you all macam family aku dah. kalau gaduh gaduh tu biasa la kan. aku mintak maaf sebab tak sempat nak bersama-sama you all masa last day. tapi, 3 bulan akan datang, maybe kita akan jumpa lagi. kalau umur panjang. 


buat cikgu cikgu tersayang, cik dayang hasmah, pn. sara, en. mudi, en. daniel, en. syukri, miss ooi, en. alex,pn. zayluna, pn. mardziah dan semua lagi cikgu cikgu yang pernah memberi tunjuk ajar, terima kasih banyak banyak banyak. saya tidak mungkin dapat membalas jasa baik cikgu. hanya ucapan terima kasih.


sekadar gambar hiasan

banyak lagi kalau nak tulis. sampai sini dulu. salam sayang buat semua :)

okbye.


Old things | New things