Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


aku suka cara mereka.
Thursday, October 6, 2011 | 4:12:00 PM | 0 comments
assalamualaikum.


mood aku baik petang ni, lagi pun ada banyak masa. so, aku rindu kau la encik blog. seriously. :)


aku nak cerita budak dalam kelas aku. hehe. minggu ni kitorang exam. :) budak budak dalam kelas aku memang banyak kerenah. sungguh happening. ohh. aku rasa tahun ni mungkin tahun paling gembira. ermm. tahun kegemilangan. yeahh. \m/ boleh tak kalau aku masuk tingkatan lima lagi tahun depan? boleh? haha


tadi kan, selesai je kitorang buat exam, aku tengok muka kawan kawan aku slamber biawak macam tak buat exam je. macam berpakat je. sebelum ni diorang selalu buat muka masam bila habis exam. tapi hari ini tidak pulak. so, aku buat kesimpulan diorang maybe dah buat ulangkaji betul betul malam tadi. maklum la kan tadi kitorang duduk exam sejarah. aku pegi dekat diorang, aku tanya la.


aku : geng, senang ke exam tadi?
kawan : hehe. pernah ke kau tengok aku lulus?
aku : tak *jawab dengan muka jujur.
kawan : hahaha. :D 
aku : so?
kawan : lepas ni aku nak dating. taknak la kalau boipren aku tengok muka aku           masam.
aku : ohh damn! aku tertipu dengan raut wajah kau! aku ingat kau dah study betul betul malam tadi. mati mati aku rasa terlalu kalah bila tengok kau jawab exam tenang sangat. muehehehehe :p
kawan : oh ya? haha. teruknye kau.
aku : yeke? haha. mana boleh kalau aku sorang jer yang tak dapat gred bagus.
kawan : kau memang. 


bla bla bla....




then, bila kitorang nak exam paper satu lagi, budak budak depan aku masing masing keluarkan perfume. ni aku tak tahan sangat. lepas sorang, sorang lagi sembur perfume. aku tanya kat diorang..


aku : wehh, aku tak tahan laa. kenapa perlu sembur sembur perfume ni?
kawan 1 : nak ambik feel. 
kawan 2 : ahhh. betul. ambil feel nak jawab exam.
aku : perlu ke macam tu sekali?
kawan 3 : bising lah kau. kalau nak, aku sembur untuk kau sekali.
aku : ehh. taknak! 
kawan 1 : hahaha. okay kau ambik bau. kalau aku dapat jawapan nanti kau jangan minta.
aku : hahahaha. kejam la kau.
kawan 3 : sapa suruh taknak join kitorang pakai perfume. haha
aku : yela yela. *aku macam orang ala ala bongok jer bila diaorang sembur aku perfume tu*


bla bla bla sampai la start exam. 


alhamdulillah exam tadi memang teruk. aku kalau dapat A+ subjek sejarah memang aku nak buat kenduri besar besar. muahahahha.


itu saja untuk hari ini. yang penting aku sangat happy sangat ada di sisi korang walaupun kita lain lain agama. ^_^ korang sentiasa menggembirakan hati aku dengan perangai pelik korang. yawww~ 


chow dulu. muahmuah untuk engkau encik blog ! 







Old things | New things