Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


aku ada kakak cantek. kau ada? non-adoooooooooo :p
Saturday, September 24, 2011 | 3:45:00 PM | 1 comments
assalamualaikum :)


baru baru ni aku dapat tangkap sorang kakak ni. terus aku lamar jadi kakak aku. haha. yala kan. aku tak ada kakak. takkan nak suruh abang aku jadi kakak pulak. hahah :D


....


nama dia, Nur Aiminadiah. sweet macam orang nya jugak. aku dari dulu dulu lagi memang nak sangat ada kakak. tapi apa boleh buat, mak aku bagi aku abang jer. bila aku nak adik perempuan pulak, dia suruh aku je yang beranak. ohh tidak adilnya dunia. =..="


okayy. aku nak cerita pasal kakak ni. aku tak tau la macam mana aku boleh suka sangat tengok dia ni. haha. muka dia sejuk mata memandang. cool je. heyaaa. aku tak tau la. tapi naluri aku jarang buat silap. naluri aku selalu betul. aku rasa kakak ni baik sangat. tengok cara dia layan adik dia. perghh! MAKKK!!! orang nak adikk! *kalau aku cakap macam tu, maybe kena penampa laju2. hahahaha. mak aku mungkin dah lupa cara jaga beby. *alasan untuk menyedapkan hati* 


....


*kitak nang cantek la kak. kamek mok kitak jadi kamek jak pastok. hehe*



alalalala. comel tak? comel? hehe :D


hehe. yang kat tengah tu adik paling untung dalam dunia. haha. :) andai ku bisa. kita tukar saja la dek ohhh. biar kakak ambik kakak adek. haha. boleh ke macam tu? =..="


kakak memang cantek ahh :)

aku harap aku dapat pertahankan hubungan kami. amin.



sekian. 

p/s : mak, tak payah risau lagi dah. orang dah dapat kakak. :P





Old things | New things