Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


mak selalu benar. mungkin aku akan warisi itu. haha. jengjengjeng :X
Monday, July 18, 2011 | 4:08:00 PM | 0 comments
assalamualaikum. 

malam semalam sebelum aku tidur, mak aku masuk bilik aku. then, kitorang borak borak. aku memang dah agak dari awal mak aku ada benda nak cakap. tapi mak aku ni buat intro panjang lebar. aku boring dah tunggu. akhirnya dia bukak jugak topik itu.

mak: kenapa mak tengok awak macam kurang bersemangat dua tiga hari ni?
me : no la mak. penat buat kerja banyak.
mak: you are my daughter. please tell me the truth darling (;
me : ya ALLAH mak. kenapa tak percaya ni? saya oke.
mak: nope. you are not okay. mak dapat rasakan. mak janji ini antara kita oke?

wahhh. mak aku~ hahah :D kemain lagi nak korek rahsia aku. aku buat buat cool je. :)

me : tak la mak. saya oke. kenapa mak tanya?
mak : mak tak rasa la awak oke. kalau ada apa apa cakap la kat mak.
me : oke then~
mak : mak risau la. awak ni sorang je anak perempuan mak. dari raut muka awak pun mak tau awak ada masalah. awak gaduh dengan kawan ke?
me : haha. tak la mak. cuma penat je. kerja sekolah banyak sangat.
mak : kenapa nak rahsia sangat dengan mak?
me : ahh? -____-" mak, ngantuk laaa..
mak : yela yela. tidur la (;

tetiba pulak aku rasa kesian kat mak aku. then, aku tarik tangan dia. aku cakap hal sebenar. 


me : mak, orang dah accept dia lagi dalam hidup orang.
mak : so? kenapa muka muram.
me : tak la mak. dia tu je. banyak masalah.
mak : ohhh. ini rupanya masalah awak. hahahaha.
me : ehh. kenapa gelak? tadi bukan main lagi nak tau rasia orang.
mak : haha. mak dah agak masalah awak ni. mak pun pernah macam awak. benda tu takpayah risau la.
me : aaa. yerr. tak risau pun. cuma rasa oren je dapat kapel macam tu. -___-"
mak : tu la. dulu mak suruh dengan **A* taknak. padanmuka.
me : mak! orang tak nak la ngan **A*. dia dah la tak kachak! mak jela yang ambik dia.
mak : kalau mak ambik dia, bapak nak letak kat mana?
me : *^$)^@%(%$* .....
mak : dah la. tidur la. tak payah pikir sangat benda tu. awak budak  kecik lagi.
me : yeke mak?
mak : ehh. yela. dah tidur.


.....

sebenarnya aku nak bagitau, mak aku memang selalu tahu apa yang aku fikir. aaaaa. lebih khusus aku katakan naluri dia selalu betul. (; bangga nya aku ada mak macam tu. hahaha. 





khau tek adaaaa? :X 



Old things | New things