Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


benda annoying yang tak pernah nak selesai.
Saturday, July 16, 2011 | 4:42:00 PM | 0 comments
assalamualaikum..




dalam tahun ni aku jumpa benda annoying yang sama tapi berulang. -___-"
aku tak boleh tahan la ngan orang yang pandai sangat berjanji tapi susah sangat nak tepati janji. dah pandai sangat berjanji, pandai la tepati. heyhhhh! sangat menyusahkan aku. very annoying when waiting for something that will never exist. the existence of such things only in your mouth. not precious to me. kannnnnnnnnnnnn? hamsap~ 
masa berjanji bukan main bajet kachakkk, tapi bila dah jadi benda lain, kau pergi mana hahhh? 


tapi aku ni tak la jahat sangat. aku takkan tuntut pun benda yang kau janji masa tu. :) kau tak payah risau. benda lepas memang aku lepaskan. aku bukan budak perempuan yang kecik. dont worry. aku rasa aku dah cukup matang untuk fikir benda tu semua. kalau tak boleh nak tepati janji,it is up to you. I will not die just as you are being true to the promise.right?


that we call benda semulajadi di dalam dunia! janji manusia memang macam tu. boleh diibaratkan dengan berjanji dengan binatang.


pisang berbuah dua kali??? hahaha. ohh tidak mungkin itu berlaku lagi. yes. aku nak cakap sikit benda annoying masa bercinta. yerrr. HAHAH.


things that annoy the love is when we can detect something of the couple. aku maksudkan ialah KECURANGAN! sangat biadap jika berlaku kecurangan terhadap pasangan. kau ingat aku tak kena? aku pun kena. isshhh. ingat aku tak tension? haha. memang aku tension.

someone gave me a pretty smart idea. dia suruh aku gelak sampai muntah. oke. aku dah cuba. tapi tak berapa nak menjadi sangat. aku rasa seperti orang kurang waras -____-"

aku masih sayang dia, tapi aku fikir perasaan orang jugak. bukan kau tak tau kalau orang tengah bercinta macam mana perasaan diorang. so, I give it to fate. setakat ni aku boleh lagi teruskan kepura-puraan kebahagiaan aku. walau pun benda ni memang tersangat annoying bagi aku.

oke. selesai :)

buat kekasih : Love you and I will not be united at this time in the world. Perhaps all of us, later on there. Let me take care of faithful love, forever. realize I do not how, if compared to her, far more magnificent than me. Only hearts hidden store for you. :'(

buat kaki hutang : SILA BAYAR HUTANG AKU WEYH. aku nak guna duit. aku dah kering ni -____-" sumpah engkau begitu sengal :)






Old things | New things