Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


aku perlukan pensel dan pemadam.
Tuesday, July 19, 2011 | 11:13:00 AM | 0 comments
assalamualaikum :)


apa aku nak cerita tak ada kaitan pon dengan pensel dan pemadam. saje je bagi suspen. HAHAH (;



ohh ya. aku tidak ke sekolah ini hari :) minggu ni minggu sukan. oleh sebab aku tak ambil apa apa acara, aku dengan kurang hajarnya ambil keputusan taknak sekolah la hari ni (; ohh. i'm feel gooood. adik adik jangan ikut perangai kakak!


oke. alkisahnya. kisah semalam dah habis la dear. sekarang hari baru, kisah baru. aku tak pernah cakap aku ni MALAIKAT. aku just buat sekadar yang mampu. aku hidup di sekeliling orang yang aku sayang.tidak pernah terlintas pun untuk aku tinggalkan mereka. bila mereka sedih, aku akan berusaha buat mereka gembira. bila mereka seperti kehilangan sesuatu, aku akan wujudkan sesuatu benda lain. bila mereka perlukan aku, aku akan datang kepada mereka. bila mereka sakit, biarpun mukaku bersahaja,tetapi dalam hati tuhan saja yang tahu. aku takut kesakitan yang mereka hadapi itu menyebabkan merek terpaksa meninggalkan aku. wuuuu :'( apabila mereka perlu teman untuk bercerita, aku akan jadi yang paling setia mendengar walaupun cerita sangat boring. HAHA. apabila mereka terasa aku mengganggu, aku akan cuba jauhkan diri dan beri ruang kepada mereka :D kadangkala aku sengaja buat mereka marah supaya mereka memberi respon kepada aku. sekurang kurangnya mereka masih sedar aku di sisi mereka. haha. *aku memang annoying* 


TAPI, jika korang tidak ada masalah, jangan pernah dekati aku ^_^ aku tidak ingin menikmati keindahan yang melampau :)


ewwww. terasa entri ini feeling sangat kannnnnnnnnnnnn? hahah. oke. takpe. blog aku, aku punya suka laa~

p/s : aku tak paksa sesiapa untuk baca blog aku. ngehehehe :p


Old things | New things