Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


exam. -______-
Sunday, May 8, 2011 | 7:22:00 AM | 2 comments
hahhhhhhhh. aku paling tak suka bila ada exam. malas tahap kritikal aku nak belajar. tapi kan, cikgu kitorang cakap, takyah stress stress. buat exam macam buat latihan biasa. aku pon ape lagi. mula la buat perangai macam orang kurang hajar. hahaha. aku tak bukak buku pun. :P siapa suruh cakap macam buat latihan biasa. act, exam tu tak susah sangat. tapi, ada paper yang aku tak suke. paper BAHASA INGGERIS. sumpah aku tak suke. yang pasal novel novel tu sumer. hehhh -______-. ingat aku rajin sangat ker nak baca novel bahasa inggeris. bila dia tanya pasal sinopsis tu buat aku gila. dah la aku tak baca abis novel tu. masa tu otak aku kerja kuat untuk cari idea untuk buat cerita lain. MUAHAHAHA. aku harap, cikgu ampun kan aku! haha :D tengok. kurang hajar kan? -________-

......

masa exam ni tadi kan, ada classmate aku buat hal. dia tak meniru. bukan hal tu. budak kelas aku semua baik baik, tak niru. cuma tulis nota atas meja dengan menggunakan pen sama kaler dengan meja jer. HAHAHA. oke. balik pada cerita, budak tu tadi abis jer dia buat exam dia, dia tertido. aku pon tak tau la macam mana dia ni boleh tido masa buat exam.pandai sangat kot. yang tido tu tak jadi masalah. yang jadi masalah nya, bila dia mengeluarkan bunyi beserta bau. ALLAHH!!aku kemain lagi gelak kat dia. sampai lupa aku tengah exam. cikgu pon join kitorang gelak. see. betapa kurang hajarnya kitorang. kan kan kan? hahaha. aku tak paham macam mane dia tak sedar sampai terkentut. aku agak agak la, masa tu mesti dia tengah mimpi yang dia dalam bilik menung. MUAHAHAHAHA. masa tu kelas senyap. yelakan masa tu exam. bila satu kelas gelak kat dia,dia angkat kepala sekejap, lepas tu tidur balik. dia tidur punya la lena. sumpah budak tu susah nak difahami. hahahaha. aku tau, masa tu dia nak cover malu. lagi lagi, dia ada awek dalam kelas tu. kehkehkeh. 


Old things | New things