Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


sepah tuah manusia.
Saturday, April 9, 2011 | 8:24:00 PM | 0 comments
oh.. hye korang. :) 

aku nak cerita pulak pasal sepah tuah manusia. aku kira la rezeki ni memang indah la. sesuatu yang tak terduga akan jadi pada kita. 

aku nak bagitau sekali lagi, kopi itu hitam, pahit lagi pekat.

petang semalam aku jadi peneman setia kepada kazen aku yang ikut persembahan dalam acara syarahan. oke! aku dari awal lagi dah agak kazen aku dapat nombor satu *sambil buat muka riak*


kitorang masuk dalam pusat sumber sekolah tempat pertandingan tu. kat situ la aku jumpa rezeki aku. muahahahaha! gelak setan :D

sumpah aku bahagia. sebelum tu aku lupa nak cakap, aku dah FREE!! ade mak kesah? mak tak kesah nokssss! kau pergi beduyun datang.noktah untuk ko. 

aku sambung lagi cerita pasal rezeki aku tadi. dia pengawas kat sekolah tu. amboi. aku ambik tau secara detail tentang dia. aku tengok muka dia macam campuran cina pun ada jugak. masa aku pandang muka dia, selalu jer terkantoi. oke. lepas tu kan, aku buat la tak nampak padahal dia duduk betul betul menghadap muka sesuci lebaran aku ni. haha :D

sumpah tak caya, masa aku keluar dari pusat sumber tu, dia sempat bagi senyum. YA ALLAH. masa tu kan, aku rasa macam nak pitam jer. muka dia punya la sweet. macam muka ni la lebih kurang :


aku rasa muka ni dah cukup jambu. haha. aku rasa nak pindah sekolah tu jugak. haha. gatai!

part aku paling suka, bila dia buat jeling maut kat aku masa orang tengah bersyarah. aku rasa masa tu, harapan bersinar sinar untuk aku. cewah. ayat main. :)

begitu ramai pempuan kat situ, yang lagi cantik, yang lagi menarik. kenapa tengok aku? mula mula aku fikir aku jer yang lebih excited. biasa la, aku kan geng mulut kepochi. hahaha. aku ngan kazen aku, tak tengok orang bersyarah pun. aku tengok muka hakim jer. banyak eksen la muka para hakim tu. hahaha. tapi bila dia amek camera, then snap snap snap aku. cewah. menggigil. 

dengan setiap renungan aku rasa terpesona. adohhhh -.-
dah parah dah aku nih. aku tengok, muka dia, dia tengok aku. bila dia tengok aku, aku tengok dia balik. sah sah la dia nak main cinta cinta kat aku. oke! over sudah. hahaha


oke! sekian. aku cuma nak cakap, aku manusia biasa. perkara yang paling memuaskan, bila orang lain tak dapat buat yang macam aku buat.hahaha

babai :)



Old things | New things