Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


no title.
Wednesday, April 6, 2011 | 8:48:00 PM | 2 comments
hye korang.

lama dah tak hapdet blog aku. aku ada life aku. takkan nak hapdet blog setiap 5 minit. hahaha. agak kurang ajar. 

......

aku nak cerita pasal makcik kantin. ikut suka aku la. ade aku kesah? haha
act, bukan itu yang aku nak cerita la.


aku nak korang tahu, kopi itu hitam. 

  12/04/2008
aku takan lupa tarikh itu. :)

hari itu, hari pertama aku jatuh cinta. dan, hari itu jugak merupakan tarikh lahir dia. aku tengok, dia semakin hari semakin kacak! tehee -.-
rasa nak main cinta lagi ahhh. kalau hari hari dah tengok, boleh cair aku. haha. 
dan, hari itu jugak merupakan hari terbongkarnya rahsia dia ada kapel lain. pergh! sumpah aku tertekan. tapi, takde la tertekan sangat. dia haram nak mintak maaf kat aku. so, aku terus lupa kan dia. ntah hari ni bila aku bukak facebook, boleh pulak terjumpa fb dia. adoh -.-

KTK KACAK ! 

tapi, aku dah ada buah + hati = jangan nak mimpi cari yang lain.


 

ini buah 

+

ini hati
=


lelaki lain tak boleh kacau. 


hahahaha
oke. itu je nak bebel.

sekian. bye :)



Old things | New things