Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


kau tinggalkan aku dengan memori indah.
Sunday, April 10, 2011 | 11:36:00 AM | 0 comments
hye korang.

aku nak cerita pasal memori pulak. memori aku ngan atuk aku. hahaha :D tak main la memori dengan kekasih. -.-

atuk aku dah meninggal dunia tujuh taun lepas. tapi aku still ingat dia. malam tadi aku mimpi dia. dia ajak aku main dekat taman. perghhh! sentap sesorang aku. bangun bangun jer terus nangis.

 before dia meninggal, aku rasa aku paling dekat ngan dia la. sebab masa tu aku kecik lagi. ngengada kuat lagi masa tu. haha. lagi lagi, aku tinggal serumah dengan dia. maklum la masa tu, bapak selalu tak de umah. manja manja pun ngan atuk je la. tiap tiap pagi kitorang akan pegi berjogging kat taman. haha. biasa la, masa tu aku kecik lagi, kalau orang sebut taman, aku paling suka. haha. giler buduh aku masa tu. haha

kalau kitorang penat, atuk aku akan belanja aku minum dekat kedai kopi dekat dekat situ jugak. haha. bukan main seronok lagi aku masa tu.

aku rindu atuk aku. :'(

sumpah aku rindu. dia pernah ingatkan aku, jangan sesekali menyanyi kalau orang tengah sembahyang. haha. sampai hari ini aku ingat pesan dia. bukan apa, dia cakap macam tu sebab, dia selalu tersalah baca kalau terdengar suara aku, masa dia sembahyang. hahaha. masa tu aku belum akil baligh lagi. tak reti sangat hukum hakam tu sumer. 


al- fatihah untuk atuk kesayangan hj alli :)
walaupun dia dah takde, atuk memang yang terbaik. ^_^

oke. sekian.


Old things | New things