Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


TETAMU -.-
Tuesday, March 1, 2011 | 2:31:00 PM | 2 comments
hye korang. :)

hari ni nak cakap pasal tetamu pulak. korang pernah tak didatangi tetamu? tak kira la tetamu yang di jemput atau tak dijemput. mesti pernah kan? tetamu ni orang kata sebagai rezeki. aku pun tak tau sangat. itu orang cakap la. aku tak cakap aku percaya atau tak percaya. 

????
....

ada sesetengah tetamu paham keadaan tuan rumah. ada tetamu yang tak paham keadaan tuan rumah. kan kan kan? pernah alami tak? aku selalu sangat alami benda macam ni. lagi lagi jumpa tetamu yang tak paham keadaan tuan rumah. ikut suka hati jer nak masuk rumah orang tak kira masa. entah entah tetamu tu nak rest ke apa ker. kan? baru balik sekolah ada pulak tetamu datang. letih balik sekolah tak hilang lagi. nak layan pulak tetamu yang datang. semua kerja tak jadik. 

........

kalau nak jalan rumah orang tu tengok tengok jugak la waktu. ada pulak yang datang waktu tengah malam. ajak tetamu lepak. budoh. dah sah sah la tuan rumah tak kan halau. tapi, tu semua TIDAK MENYELESAKAN TUAN RUMAH. 
yer, aku tau la TUAN RUMAH SEHARUSNYA MEMULIAKAN TETAMU. tapi kalau dah tetamu masuk keluar rumah orang ikut masa dia jer, boleh mendatangkan kemarahan. kan kan kan?

aku khas kan entri ni untuk tetamu rumah aku. HAHAHA. asyik keluar masuk rumah aku suka suki dia jer. buat rumah aku macam rumah dia jugak. cisss! 



lepas ni, aku nak buat symbol macam ni kat depan pintu pagar utama rumah aku. muahahahaha


Old things | New things