Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


mimpi yang tak pasti.
Monday, March 14, 2011 | 5:43:00 AM | 0 comments
hye korang ^_^

hahaha. gelak sorang tengok tajuk. skema dia punya ayat.

ntah nape aku bangun awal sangat hari ini. tak paham betul. hari ni kan hari cuti. kalau hari sekolah aku la pengawas yang datang paling lewat ke sekolah. kenapa? tak percaya. haha. ada-aku-kesah? aku tak kesah la. aku kan memang setan sikit. haha. tapi, setan setan aku, aku buat kerja rumah tau? TAU? huahhhhh. mesti tak percaya kan?

....

malam tadi aku mimpi orang bagi duit kat aku. hakhakhak. nape harus mimpi yang macam tu. aku tak suka oke! kalau nak bagi duit, jangan la bagi dalam mimpi. bagun tidur terus aku nangis meraung raung. gila punya budak. awal awal dah buat kecoh dalam rumah. haiss -.-

stress tau orang bagi duit dalam mimpi. dah la dia bagi fulus banyak. apa motif aku boleh mimpi sebegitu rupa. sungguh buduh. haha .





kalau mimpi macam ni baru ada kelasssssssssss. haha.
 



macam ni pun boleh jugak. ahhhh. terus aku tidur buat selamanya.


gila ah aku. taknak taknak. 
......

dah puas aku blogwalking, baru aku buat entri. haha :D aku tadi jenguk jenguk blog pakcik nazrul. hahaha. saje jer nak bagi dia nampak tua sikit aku bubuh pakcik. aku jenguk blog dia mana tau ada sambungan cerpen. tapi takdakkkkkkkkkkkk... wahh! frust giler. bangun pagi tengok tengok ada entri lain. tak pe ah. aku layan jugak. haha :D bukan apa, entri dia boleh buat aku lupa tinggi rendah langit. wah.. hahah. ari tu aku ada belaja peribahasa baru dari cerpen dia. muahahaha. nak tau? macam ni haaa ' macam tapak kasut dengan minyak wangi' sungguh aku takpaham. haha. korang paham? ke aku sorang yang tak paham? erk -.-

nak baca cerpen tak? actually, cerpen ni tak habis lagi. baru part 3. jemput la baca :


oleh sebab aku ni agak taksub dengan bahasa, aku minat ah membaca cerpen yang agak gila gila. tak nak la yang berat sangat. ngeeee :D





ape macam? romantik tak? huahhhhhh. 
oke. sekian. 
bye -.-


Old things | New things