Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


masa cuti kena belajar ker?
Monday, March 14, 2011 | 6:07:00 PM | 0 comments
hye korang :)

terus kepada tajuk, masa cuti perlu ker belaja teruk sampai lebam lebam macam hari hari kita pegi sekolah tu?

aku rasa tak perlu ahh. kan kan kan? aku tau 83% bebudak sekolah yang cuti takan belajar punyaaaaa. hahaha. jangan nak nipu. aku pun pelajar jugak.

oke. bagi aku la kan, masa cuti kena bagi tumpuan sepenuhnya kat cuti. aku takan layan memana kerja rumah sampai hari last cuti. sila jangan ikut aku! kalau nak ikut jugak, 'KAKAK' tak kesah.(aku form 5. i senior oke!)  hahah. *gelak macam setan* kakak lagi suka. ada pengikut la kan. haha. tapi kakak nak pesan sikit, kalau nak ikut kakak, jangan takut kena hukum. jiwa mesti kental. hahahahaha! hek eleh. apa sangat la hukum cikgu tu. haha. takan teruk punya. paling teruk pun, buat kerja amal, bersih bersihkan sekolah selama seminggu sama sama ngan makcik pakcik cleaner sekolah. sebelum ni, kakak tak pernah kena lagi la.

......

belajar memang kena belajar, tapi takyah la teruk sangat. oke! kita sama sama raikan cuti. tak guna orang buat cuti, kalau kita tak gunakan cuti. *fulamak. gila ayat aku. rasa nak pengsan pulak.* hahaha

oke. sekian.

bye :)


Old things | New things