Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


KAU RINDU AKU?? HAHAHA.
Thursday, March 3, 2011 | 2:26:00 PM | 0 comments
hye korang :)

hari ni aku kembali ke sekolah setelah 3 hari aku tak sekolah. bapak aku cakap, tiap tiap hari cikgu disiplin, cikgu kanan tanya mana aku pegi. kehkehkeh. 
cikgu rindu nak tengok muka aku la tu. ahahaha. oke! aku tipu. mana ada cikgu rindu aku. takde makna nak rindu aku. diorang tanya aku tiap tiap hari sebab nak mintak aku hantar kerja rumah aka homework. ahaha. aku pelik la. nape latihan yang cikgu bagi tu disebut KERJARUMAH???
pelik betul. kerja rumah biasa nya buat kat rumah simpan kat rumah la kan?

.....

oke. nak dijadikan cerita. tadi masa aku dalam kelas, tetiba pengetua masuk kelas. mula mula kelas aku riuh rendah jer. tapi bila pengetua masuk bagai malaikat lalu jer kelas aku tadi. sorang pelajar pun tidak mengeluarkan bunyi. haha. 
memang hipokrit budak kelas aku termasuk aku sekali. haha :D semua budak bukak buku. nak tunjuk rajin depan pengetua. chaitt. i dont like. hahah :D
tapi kan yang aku tak puas hati sangat, pengetua pegi tempat duduk aku, then tenung muka aku. kahkahkah. aku buat tak tau jer. rasa macam pesalah pulak. tapi dia tak bagitau pape pun. cuma tenung jer. geli oii! dah la tenung aku dengan muka garang. kalau nak tenung muka aku pun, biarla romantik sikit. aww!

erk -.-"

menyampah tau. aku tak suka dengan tenungan yang pengetua bagi tadi.

nasib baik aku tak buat muka macam ni tadi. haha. tak sempat! -.-"

tu jer. babai :)




Old things | New things