Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


I standing for IZZUL.
Saturday, March 12, 2011 | 7:41:00 PM | 2 comments
hye geng :)

kemain lagi tajuk. hahaha
semalam aku bukak mukabuku. biase ah aku jual minyak. minyak dah naik harga. haha. loya buruk.

....

terus kepada tajuk OKE, semalam aku dapat banyak video dari izzul. kenal izzul? TAK KENAL? KE KENAL? ahh. lantak korang la. penghujung cerita aku letak pic dia okeh. :)

aku baru tau dia ni pandai jugak main keyboard. wahwah *tepuk tepuk tangan* aku teruja doh tengok dia main. hehe. 

meh kita tengok sama sama oke.

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♔  tekan sini untuk tengok. :)
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♔  yang ini pun oke jugak. sila tekan yer.
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♔  yang ini kesukaan aku. haha
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♔  boleh ah. tacing tacing sket. hahaha

oke. yang kat atas tu sumer kehebatan dia main keyboard. :) mengalahkan kehebatan aku. *kesat air mata* 

ada lagi video dia nyanyi yang aku tak bagi lagi. meh tengok lagi. :)

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♔  NAAAA, INI DIA !  ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♔
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♔  INI JUGAK. ^_^ HEBAT!  ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♔


oke. macam yang dijanji aku nak korang tengok pic dia pulakkkkk. ^_^



not bad kan? KAN? teheee -.-
mak suka oke!!!! hahaha

lagi? nak lagi? 

oke..





haha. nakal macam puaka la muka tu kan? KAN? haha.

sori izzul. *kamek suka pic tok*

oke. sekian.

bye :)


Old things | New things