Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


HELIZA HELMI
Tuesday, March 1, 2011 | 5:46:00 PM | 7 comments
hye korang. 

nak cerita pasal heliza pulak. ngehehe :)

...

siapa tak kenal heliza helmi yang AF5? penyanyi kecik jer. cantik. pakai tudung pulak. tu. ayu abis. comel gilak. :) hehe 






comel kan? hehe. aku lagi suka kalo dia tak makeup. natural face. comel sangat. dah la putih. pergh! mata bulat pulak. aiyak -.-"
knapa ngan aku?
hehe

....

aku sekarang memang dah minat ah dekat heliza ni. ntah la nape. muka dia tu, menarik minat. suara pun oke. aku baru jer dengar beberapa buah lagu dia tadi. 

....



aku cedok dari youtube. kehkehkeh :)

oke la. sampai sini jela. 

bye. :D




Old things | New things