Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


a big thank you to you.
Sunday, March 27, 2011 | 8:52:00 AM | 0 comments
hye korang. 

straight to the piont. 
...

semalam aku bukak fb. tak sah kalau tak bukak fb. aku tengok tengok je la. macam biasa la kalau bukak fb, tak sah kalau tak bukak wall orang lain kan kan kan? tapi kes aku ni lain sikit. malas nak heboh heboh kan sangat. semalam aku nak hantar mesej kat fb buah hati aku, tapi tak boleh pulak. nak tak nak aku post je la kat wall dia. tapi aku tak tau pulak, benda tu boleh buat pihak lain marah. aku memang heran sikit dengan pihak sorang tu, suka suki jer nak marah. so, aku ambik keputusan yang baik. aku tak nak gaduh gaduh. aku nak jauhkan diri dari buah hati aku bagi mengelakkan pergaduhan. mungkin bukan jodoh aku. kita hidup dalam dunia garisan selari tidak boleh berfikiran negatif. 

....

orang cakap suka, sayang dan cinta tidak sama kan. pernah dengar? ke tak pernah dengar? ke pernah dengar. haha. oke. takpe. 

orang cakap suka tu adalah hal yang menunutut. sayang pulak hal yang memberi dan menerima dan cinta pulak adalah hal yang memberi dengan rela.

suka - pada saat orang yang kau suka menyakitimu, maka kau akan marah padanya.

sayang - pada saat orang yang kau sayang menyakitimu, maka kau akan menangis untuknya.

cinta - pada saat orang yang kau cinta menyakitimu, maka kau akan berkata " tak mengapa, mungkin dia tidak tahu apa yang dia buat adalah salah"

satu lagi. 

pada saat kau suka pada seseorang kau akan memaksanya untuk suka padamu.

betul tak??? 

pada saat kau sayang pada seseorang kau akan membiarkannya memilih.

dan..

pada saat kau mencintai seseorang, kau akan selalu menantinya dengan setia dan tulus.


sekarang, tepuk dada tanya selera. mana satu perasaan yang kau ada pada dia. bagi aku, aku pilih sayang . aku tidak akan memaksa nya untuk menyayangi aku.

oke. aku nak ucap terima kasih banyak banyak kerana sudah beri aku peluang untuk merasa disayang dan menyanyang. :)

buat muka innocent -.-

oke. nak cakap itu jer. 

bye

nota kaki :

 

it's a sad and beautiful word.




Old things | New things