Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


angan angan dan tamak buat kau tua.
Monday, March 14, 2011 | 2:16:00 PM | 0 comments
hye korang. 

terima kasih kepada : afiq aslam wan yahya.

bila aku tau angan angan dan tamak buat kita jadi tua, terus aku nangis dalam hati. hahahahaha.

aku memang kuat berangan. tak kira masa tempat dan ketika. kalau free aku berangan. see.  nanah nanah hati ku bila aku tau, benda ni buat aku tua. hahahah. patut tiap kali lepas aku berangan, tengok cermin muka tambah kedut. HAHA. oke. tipu. aku tak pernah alami lagi buat masa sekarang. insyaallah aku cuba. :)


see. aku dah buktikan aku memang kuat berangan. haha. maka terhasil sebuah gambar ntah pape. kehkehkeh. jangan marah.

satu lagi masalah buat jadi tua. TAMAK. nasib baik la, aku tak tamak sangat. tak sangat oke! haha. sikit jer. dah lumrah hidup. aku tak caya ah korang tak tamak. kan kan kan? 

....

oke. itu jela.

sekian. bye :)



Old things | New things