Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


ada apa dengan followers? kawan atau ....
Thursday, March 10, 2011 | 6:42:00 PM | 2 comments
hye korang.

hari ni aku nak citer sikit pasal followers. haiyaaa -.-

sumer kecoh nak carik followers. ada tu sampai sanggup main paksa. haram jadah betul. 

....

tadi ada kawan yang mintak aku follow dia. sorry oke. bukan aku taknak, tapi dia mintak aku follow dia macam paksa jer. 

kawan : hye. boleh tolong follow saya tak? nak tambah member

aku : boleh. xde hal la. 

kawan : dah follow ke belum? nape lama sangat? 

aku : jap lagi la follow. nak baca baca dulu ah :D sabar ek.

kawan : time kasih jela. kalau taknak follow tu cakap jela tak nak follow.

aku : alaaa. kejap la. tengah baca ni. macam best jer.


kawan : lantak kau la. aku baca blog kau macam best sangat. puihh! tak payah la kau follow aku, kau tak follow aku, aku tak kurang kawan punya.

....

korang pernah kena tak dengan bebebudak macam ni? geram tak? aku rasa nak belasah belasah jer budak tu. nasib baik aku masih cukup sifat. haha :D ada masa kita mesti sabar kan? ececece. buat muka baik :)

aku tak pernah kesah pun tentang follower tu. aku follow blog yang best dan aku rasa blog tu boleh buat aku gelak kuat kuat. boleh buat aku terharu sampai ke tangkai hati. cewah. *ayat main* bagi aku followers tu pun pandai menilai. yang mana baik untuk dia. 

...

yang paling aku tak tahan, bila ada orang suka baca tapi taknak komen. teringat pulak aku kat inche nazrul. dia pernah kata kat aku, pandai baca tapi tak nak komen. haha. sori ketua pengawas! hahah :D
dah aku fikir fikir balik, betul tau dia cakap. komen tu lagi pentring dari followers. orang akan tahu kita, kalau kita bagi komen kat orang. takan la seumur hidup nak dapat free kan? KAN? haha :D orang dah bagi lauk, kita makan. sama jugak macam blog. orang bagi kita entri, kita komen. BETUL TAK????
 tak guna kalau ada follower meribu meriban, tapi taknak komen.


baik aku follow the money. ye dak? hehe :D dari aku follow orang ntah pape. 
...
dah masuk cerita lain pulak. ni yang aku malas. haha. 

oke. sampai sini. babai ^_^




Old things | New things