Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


TANDAS ITU JAMBAN. JAMBAN ITU BILIK TERMENUNG.
Thursday, February 24, 2011 | 9:38:00 PM | 2 comments



ni simbol depan sekali pintu tandas perempuan. 
biasa la tengok kan? 
kalau korang pegi mana tandas awam kompom akan jumpa simbol ni. 




yang ni pulak tandas lelaki. sama la jugak. mana mana tandas awam, benda ni ada ditampal depan pintu tandas. 



yang ni pulak untuk yang orang kurang upaya. 
.....

tadi kan, masa dalam kelas cikgu sejarah aku ada cerita serba sedikit tentang tandas. aku pun tak tau, macam mana tandas boleh jadi topik kami masa dalam kelas tadi. aku memang kurang pay attention kalau cikgu sejarah aku tu mula bukak cerita cerita dongeng dia. cikgu aku memang banyak cerita dongeng, untuk tarik perhatian pelajar. tapi aku tak minat der. aku tak minat sangat cerita dongeng. aku brutal sikit dari perempuan lain dalam kelas tu. HAHAHAHA! 

...

tadi aku sempat dengar cikgu aku cakap tandas sekarang semua sudah canggih. kalau dekat korea lain pulak rupa dia. kalau dekat australia lain pulak. kalau dekat zimbabwe? HAHAHA.. aku tak tau la. cikgu aku cakap, kalau tandas di malaysia ni bukan setakat termenung je dalam tu, boleh siap luah perasaan pulak. tu aku setuju. kat mana mana aku pergi tandas kompom ada tulisan anak anak muda berjiwa seni. haha. paling tak pun, diorang akan tulis nomo fon. tah nomo dia ker bukan.

....








canggih tak? canggih tak? HEHE. canggih kan? 


......
  

zimbabwe? hehe. ada ada. 



ni la keadaan toilet zimbabwe. kehkehkeh. :D

....


oke. sekian untuk hari ini :)

p/s : 

dont do like that. HAHAH. babai :)




Old things | New things