Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


penimbang berat badan :)
Sunday, February 27, 2011 | 11:15:00 AM | 2 comments


berat badan aku dah semakin naik dohh. bila cakap pasal berat badan mesti malu kan? haha :D lebih lebih lagi pompuan. 

....

kalau berat badan dah naik, korang salahkan penimbang berat badan. korang pernah buat macam tu kan? haha. jangan tipu la. ker aku sorang jer buat macam tu?  KEHKEHEKEH. 

tapi, secara jujur la, memang susah nak sebut berat badan. haha :D macam macam iklan dalam tv aku tengok. bagai bagai cara nak kuruskan badan. pehhh! sikit pun aku tak minat. HAHA. kalau orang kat negara palestin bersusah payah nak cari makanan. kita orang malaysia ni sanggup bazirkan makanan. 

.....

kalau korang malu la kan nak bagitau kat pakwe berat badan, elok buat macam ni . kalau pakwe tanya berapa berat badan, korang  takyah la jawab jujur sangat. kalau jawab jujur sangat masa tu jugak dia ajak break.  alasan sebab dia takut kalau dah kawen kang tak cukup duit nak beli makanan. kehkehkeh. 

tapi....

kalau dia sayang macam mana pun, dia tak kesah sangat berat badan korang tu. 






kehkehkeh. aku tak cakap apa apa. :D senang nak peluk kan? hehe. yang penting bahagia oke! HAHA 

tapi aku taknak la sampai macam tu. hahah :D
aku bajet kawen nanti nak macam ni 



ala ala princess gitu. hehe :D





sumpah aku jelossss. HAHA.

oke. sekian! bye :D




Old things | New things