Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


ku sangkakan awan rupa rupa nya asap -.-
Wednesday, February 16, 2011 | 7:54:00 PM | 2 comments


hye korang. korang pernah tak keliru antara awan dan asap? hehe. bagi yang tak pernah keliru tu alhamdulillah la aku ucapkan. mata korang memang takde masalah. bagi yang pernah keliru antara awan dengan asap aku tak cakap mata korang tak baik. mungkin ada kesilapan teknik kut. haha. macam aku. 

.............

sekarang banyak benda yang tengah mengelirukan aku. seriously aku cakap semua benda yang berada disekeliling aku nampak macam nak kelirukan aku. aku tau korang tak mungkin akan paham. haha :D sekarang aku ada 'teman istimewa'. aku tengok fb dia banyak betul pempuan usha dia. mungkin sebab dia memang glemer la kut. tapi yang aku tak paham dia pun macam usha balik pempuan yang usha dia. TAPI, dia cakap dia sayang kat aku. tu yang pelik tu. benda tu macam tak logik kan kan kan? tapi korang percaya tak pada perasaan?

........... 


aku percaya pada perasaan. meh aku cerita sikit. hari ape ntah dah tak ingat. aku duduk dalam kelas. ntah tetiba aku rasa aku nak keluar. aku rasa ada benda xbaik jer nak jadi hari tu. aku mintak la kebenaran ngan cikgu untuk keluar kelas. aku ni pun satu, dah boleh rasa benda tak baik nak jadi, masih jugak nak pegi. so, aku pun keluar. aku tak pegi mana mana. aku pegi tandas jer. cuci muka. tetiba jer, aku nampak seekor ular. panjang sangat. aku seram dah. ular tu pulak betul betul depan pintu tandas. macam mana aku nak keluar. so, aku pun tunggu punya tunggu, akhirnya dapat jugak la aku keluar tandas. tu pun nasib baik ada budak tolong aku. ular tu dia angkat kepala sikit punya tinggi. seram aku tengok. hehe.

..........

aku rasa lari dari tpik asal dah. hehe. tapi takpe, btw, dalam hidup kita tak perlu ikut sangat topik. kehkehkeh. tenang kan diri.

nota kaki :
when work feels overwhelming, remember that you're going to die.


Old things | New things