Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


kamek malu oi. malu kamek oi. xD
Tuesday, February 15, 2011 | 12:30:00 PM | 2 comments
dalam kehidupan seharian korang mesti ada time tu orang rasa malu sangat kan kan kan? takan la tak pernah kot? tak cukup la sifat la korang kalau takde benda yang membuat korang malu. malu satu sifat yang korang tak boleh nak cover cover tau.

...............

oke. sebenarnya aku nak bagitau. malam tadi sumpah aku malu. aku ni jenis yang banyak sangat cakap. ntah macam mana aku boleh suruh pulak member aku kirim salam kat member dia. sumpah member dia memang KACAK doe. mengancam jiwa. haiyaa. aku ingat nak memain jer. sekali aku tengok. perghhhh! kat wall fb member aku tu, secepat kilat jer member aku bagitau kat member dia yang kacak tu. aku pikir member dia yang kacak tu, tak perasan la. tetiba aku tengok nama aku. ape ke hal nya pulak ni? start tu la aku skodeng. ya allah! rupa rupanya member dia tu tahu la pulak. sumpah masa tu aku rasa nak bunuh diri jer. hahaha. malu doe. tak tau mana nak letak muka. even aku tau teruna kacak ni memang sempoi. da tak kisah sangat. tapi, masa tu aku memang berniat nak pegi ke rumah member aku. nak kerjakan dia cukup cukup. hahahhha. nasib baik rumah dia jauh. kalau tak, serta merta aku pergi rumah dia.

oke. tu je la kisah aku yang bagi aku sangat memalu kan. ada pulak perempuan usha lelaki. ish. tak senonoh betul aku ni. haha.

oke. sekian.

ehh. jap jap. aku ada nota kaki. sila baca :


Take a min to listen, a min to understand.. At some point there will be a person who needs you the most.. That's when you're supposed to be there for that person..


Old things | New things