Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


JANGAN BIARKAN KAMI BERADA DI SISI GELAP
Monday, February 21, 2011 | 12:47:00 PM | 4 comments
hye korang.

kita terus kepada point oke. hehe. malas nak bagi intro panjang lebar :)

.........









sekadar gambar hiasan. ngee!

korang pernah jadi pelajar kan kan kan? tak kira la pelajar sekolah tadika ker, sekolah rendah ker, ataupun sekolah menengah. yang penting pelajar la kan. ni aku nak share sikit. sebagai pelajar aku pun tau apa perasaan pelajar pelajar lain, sebab aku pun pelajar jugak. aku nak berterima kasih sangat sangat dekat cikgu yang memahami pelajar. yang aku tak puas hati cikgu yang tak pandai nak memahami pelajar. diorang buat ikut suka diorang jer. tau la diorang cikgu. tapi jangan la keras sangat dengan pelajar. pelajar diketogerikan dalam golongan yang meningkat dewasa. jadi, jangan la berkeras sangat. tak best la kan, kalau meningkat dewasa dengan cara yang stress. kalau dapat cikgu yang sempoi jer kan best. kan kan kan? 


.........

guru yang aku tak suka, macam ni haaa :


 aku tak nak yang garang sangat. kalau guru tu garang, pelajar akan takut. susah untuk pelajar berkomunikasi.

aku tak nak yang kuat berleter. kalau guru kuat berleter, pelajar tidak akan punya banyak peluang untuk bertanya. 

♥ aku tak nak yang buat endah tak endah. sebagai pelajar, kita mestila nak kan perhatian. kan kan kan? kalau cikgu buat endah tak endah, baik pelajar tak payah sekolah.

aku tak nak yang kuat menghukum. kalau guru tu banyak menghukum, pelajar tu akan sentiasa merasa rendah diri.

cukup la 4 tu. hahah. kang ada pulak cikgu aku baca blog aku. hahaha. ambek ko! actually, kita sebagai pelajar pun mestila pandai ambek ati cikgu. sentiasa beri kerjasama dekat cikgu. yang penting sekali, dalam kehidupan kita, tidak semua yang kita harapkan akan tercapai. 



nota kaki :


someday everything will all make perfect sense. so far now,laugh at the confusion, smile through the tears, and keep reminding yourself that everything happens for a reason.


Old things | New things