Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


encik trompet.
Thursday, February 17, 2011 | 7:03:00 PM | 0 comments
hye korang.

straight to the point oke. korang kenal tak benda yang bernama trompet? kalau kenal, bagus la. korang tak buta seni. yang tak kenal tu, meh aku nak tunjukan sikit rupa paras encik trompet. 



haaa. ini la dia encik trompet. 

pandai main tak? kalau tengok saja belum pegang mesti korang rasa main tu senang kan kan kan? aku dulu pun before aku pegang encik trompet ni, aku tengok orang main senang jer. sebab dia tak banyak button kan nak tekan tekan. haha. SILAP-BESAR-LU-ORANG. main benda ni tak semudah yang disangka. bunyi mesti bulat. mesti tajam. pergh. aku first first main, sumpah tak dengar apa apa. gelak sesorang senior aku tengok. menyampah betul. tau la dia terror. tak senonoh punya orang. haha. tapi, dia baik. dia ajar aku meniup benda tu sampai menghasilkan bunyi yang best. mula mula tu, bunyi anak gajah. apabila selalu berlatih, so far oke la. aku tak kekok sangat pegang benda ni. hehe :8)

.....

yang aku risau sekarang ni, sekolah kitorang telah dijemput untuk membuat persembahan pembukaan untuk sukan tahunan. ada 13 buah sekolah pulak yang tengok tu. seram ui. aku pulak terpilih jadi pengiring brass band. emmm. main benda ni la. haiyaa. satu lagu pun aku tak hafal. aku dengar pandai la. ni nak suruh main pulak. ish. tak masuk akal langsung. haha. aku macam kurang konfiden jer nak ikut. nak undur diri rasa rugi pulak. better aku test try cuba dulu kan kan kan? hehe :D

.....

tinggal beberapa minggu lagi. hope aku dapat la buat yang terbaik. insyaallah.  satu lagi, mintak mintak la encik trompet ni bagi kerjasamaraya kat aku yang blur blur ni. hahah :D


nota kaki :

they distinguished me by making a trumpet that bears my name. 


oke. sekian. babai :D


Old things | New things