Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


AKU JUMPA DUA TIGA EKOR LABAH LABAH. PASTU AKU JUMPA KALA JENGKING PULAK.
Sunday, February 6, 2011 | 7:47:00 PM | 2 comments


heheh. agak besar kala jengking yang menginap dalam blog aku. haha


fuhh. setelah lama berkurun blog aku tak di hadpet. aku boleh lupa pulak email ngan password aku. ciss. memang banyak dah labah labah membiak dalam blog aku ni. beberapa minggu ni aku cuba ingat, akhirnya berjaya aku bukak blog aku. hahaha. seronok giler dapat taip taip macam dulu dulu. tapi masa sekarang dah terhad sangat. 
aku tak boleh bukak sangat internet. banyak homework. kerja itu kerja ini. semua kena siapkan dalan masa yang sama. cuti dah seminggu berlalu. hari terakhir cuti jer aku dapat bukak blog. memang agak sadis kisah aku tahun ni. haha.

oke. first thing aku nak bagitau, cuti ni tadi awek abang aku datang umah. punyala kecoh aku siap siap kan bilik tidur untuk dia. hehe. dia datang semua dah beres. aku suka tengok muka dia. simple jer orangnya. cantik. tinggi. badan pun oke. jauh sangat aku kalah. itu aku mengaku. hakhaktui.
aku memang tak expert dalam layan melayan ni. bukan sombong oke. haha.
tambahan pulak, aku ni pemalu. pemalu ker? hahah ;D
apa yang aku nampak dia ni pandai ambik hati mak aku. hehe. dia rajin pulak tolong mak aku kat dapur. so, start hari tu, aku buat buat bangun lambat, buat homework aku dengan tenang. haha ^_^ 
aku tak pernah pegang penyapu pun semenjak dia datang. perasaan aku tenang, damai, bahagia tak dengar mak aku membebel.


kedua,aku nak bagitau pasal mimpi aku pulak. aku pelik la. tiap kali aku tidur awal takde pulak aku mimpi benda bukan bukan. semenjak cuti ni, aku tidur lewat la sikit. sikit jer. aku mula mimpi yang pelik. first skali aku mimpi rumah aku terbakar. fuhh. selisih malaikat 44. taknak aku rumah aku terbakar buat kali kedua. merana oke! malam kedua pulak aku mimpi rumah aku terbelah dua. maknanya hancur la. aku pun tak tau la nape pulak aku asyik mimpi pasal rumah aku. dah tu mimpi buruk pulak. malam ketiga aku mimpi ular besar pulak belit rumah aku. ish. aku pun dah rasa lain dah. aku nak cerita kat mak bapak aku, takut diorang seram pulak. haha. so, aku diam kan jela.


yang ketiga, aku nak citer pasal budak baru masuk sekolah aku. hek eleh. bukan main sombong. nasib baik aku penyabar. bukan main lagi tinggi hidung dia. sampai tak nampak jalan. haha ^_^
secara jujur, aku tak suka budak tu. really really tak suka. kebetulan pulak kelas dia bersebelahan dengan kelas aku. minggu pertama aku cuba berbaik dengan dia memandangkan sekolah tu sikit jer pelajar islam. tapi dia buat tak layan pulak. cis. cinabeng punya budak. so, start dari tu, bila aku tengok dia aku buat buat tak nampak. eee. jahatnye aku. haha ;D
aku lebih rela bertegur sapa dengan yang non muslim tu dari aku bertegur dengan dia. eee. please. ingat aku nak sangat ke bekawan dengan dia. aku kesian jer tengok dia sorang sorang. bila tengok perangai camtu, elok bekawan dengan beruk. oppps. over pulek. haha

oke. sekian. bye!




Old things | New things