Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


TAG DARI NUR IZZATI ♥
Sunday, December 26, 2010 | 12:45:00 AM | 0 comments
7 CIRI-CIRI LELAKI/WANITA IDAMAN ANDA.

1. handsome. ni penting. kehkeh. korang ingat aku cacat ker nak lelaki yang tak hensem. korang nak tau nape aku pilih yang handsome? sebab, kalau one day dia tetibe jadi husband, korang bayangkan jela betapa cantik catik kacak kacak nye anak aku. kehkehkeh. sila jangan ikot aku!

2. kuat agama. opkos la mesti kuat agama. kalau dia low agama, kang tak pasal pasal time dia boring dia boleh pulak ajak aku main judi. tak nak aku. hakhaktui :P

3. pandai aka bijak. aku tak suka oke yang budoh budoh macam aku. kehkehkeh. kalo aku ngan dia sama sama budoh, sape nak pandai. kang tetibe aku sesat dari jalan yang lurus.  wahhh!

4. kelakar. haaa. macam incik zz. kehkehkeh. tiap tiap hari aku boleh layan lawak dia. 

5. kemas. sori oke bujang bujang kat luar sana yang selekeh. aku xsuka kat korang. kehkehkeh. ape? ko-tak-kesah?? okeoke. hakhakhak. aku bagitau pendapat aku keh. yang kemas ni steady la, xyah citer. yang selekeh ni aku tak suka. rambut panjang macam ekor kuda. pastu pakai baju ntah brapa lama dah xcuci. dulu ko kecik kecik, kemain lagi mak ko bubuh losyen, powder, sikat rambut kemas kemas.dah besar ni ape kes ko jadi macam anak terbuang? kehkehkeh. pikir la sendiri.

6. sabar. ni penting jugak. kalau tetiba aku kena period. tau tau jela kalau dah angkat kain jepon tu, mesti hangin aku tak tentu. masa tu aku tengking ko, ko mesti saba. kehkehkeh. oke. tu melampau. lagi satu, aku memang kurang penyabar.

7. yang sensitif gitu gitu apek. apa la guna aku ingin jadikan kau idamanku kalau ko tak sensitif. ee. pelis la. dah la aku ni tak sensitif pada alam sekitar, kalo ko pun xsensitif, sapa lagi nak sensitif? mak aku? oke. mak aku memang sensitif, tak macam mak ko. kehkehkeh.

7 ORANG YANG ANDA MINATI SEPANJANG HIDUP

1. shin chan

2. doremon
*haha. aku buat lawak jer.

1. farid kamil.

2. awal ashaari.

3. kamal adli.

4. shaheziey sam.

5. bront palarae

6. kim bum *aku tak sure sangat nama dia*

7. TAYANG TONYET

dafi????? aku xminat!!!!!!!  walaupun dia jambu jambu baik punye. aku xminat. 



7 PERASAAN SEKIRANYA KELUAR DGN ORANG YG ANDA MINATI

1. giler kencang rasa terharu

2. dupdapdupdap dada tanak berhenti

3. mengalir terus darah dari hidung excited giler

4. takut pun ada jugak. korang nak tau knapa? hehe. aku takut dia lari kencang tengok muka aku tak seberapa. kehkehkeh

5. sengal. hehe. nak tau kenapa? sebab aku terpaksa tahan tahan malu. hakhakhak

6. bangga. serious. aku banggaa. hehehe. dapat kuar dengan org yang kita suka kan kan kan????

7. aku rasa mesti aku jatuh cinta. hekhekhek. aku kan ada gatai gatai maknyah. senyum gatai kat korang >_< hehee


7 BARANG ISTIMEWA YANG AKAN DIBERIKAN KEPADA PASANGAN


1. jam. supaya dia sentiasa ingat masa. xkan la asyik ingat aku jer kan. kehkehkeh


2. cermin. suka-hati-aku-la


3. tisu. kalau kalau dia makan tercomot lak mulut, boleh guna tisu, hekhek. logik tak????


4. gitar. kalau aku ngadu kat dia aku tengah hangin, dia boleh capai gitar aku bagi sambil lagi bila cinta. jangan jeles yer maknyah maknyah sekalian. dok diam jer baca oke! hahaha


5. selimut. kalau dia sejuk, boleh la dia selimut selimut feeling aku peluk. pehhh! oke! xboleh camtu. haram. hakhakhak


6. gamba aku besar besar. boleh dia letak pic aku kat bilik dia. kehkehkeh. aku suka aku suka.
ala ala pic artis gitu dia tempek kat dinding bilik dia. hahaha


7. pasu bunga. boleh dia bubuh bunga apa dia suka. jangan bunga api sudah. haha :D nak tau reason? hehe. dia akan bayangkan aku bunga tu dan jaga bunga tu leklok. hehe



7 TAJUK LAGU YANG AKAN ANDA NYANYIKAN UNTUK PASANGAN


1. take my heart


2. bila cinta *wajib*


3. ku juga mencintaimu


4. jangan nakal


5. cinta terakhir


6. air pasang pagi


7. negaraku




kalau aku nyanyikan lagu i'm not single kat pasangan aku, mau tak nye aku kena lempar kat zimbabwe!

 sekian. bye


Old things | New things