Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


PEPANDAI KO LA TAG TAG TAG YER. I LAP U!
Wednesday, December 15, 2010 | 11:26:00 PM | 0 comments
Q:Is there a person who is on your mind right now?

ada ada ada. ko xsuruh pon aku gtau kan? kan? kan? okeoke. aku xbagitau. *selamat rahsia aku*

Q:Do you want children?

nak la oi. gila apa aku xnak. ko ingat aku cacat ker xnak anak?


Q:Do you smile often?

smile tu senyum kan? heee. bab bab senyum aku memang power. semua jenis senyuman aku kuasai. hehe. jadi aku xmiskin dengan senyuman. hehe *buat senyum kambing sikit*

Q:Do you like you hand-writing?

gila apa aku tak minat. haha. aku minat tulisan aku. terbaik wuuu. banyak yang cakap 'tulisan kau comel giler. bulat bulat dan teratur'. haha. aku tau aku tau. *buat muka riak sikit* haha. aku ingat lagi nama cikgu yang pertama sekali ajar aku menulis. nama dia cikgu mi. hehe. sebenarnya aku taktau nama penuh dia. aku panggil dia mdm mi. hehe. i love you teacher!

Q:Are your toenails painted?

aku minat. aku minat. masa kecik kecik dulu kan, aku boleh pulak kumpol sebanyak yang mungkin botol botol pewarna kuku. haha. aku rasa aku cantik jer camtu. hakhaktuii! masa tu, aku tak tau binatang tu haram. aku belasah jer. hehe. lagi pun masa tu belum akil baligh. hikhikhik. xD

Q:Whose bed other than yours would you rather sleep in?

aku tak kesah der. katil sesape aku boleh gunapakai. janji xrosak. aku ni jenis sleeping beauty. HAHAH

Q:What colours shirt are you wearing?

disebabkan aku pakai baju kaler merah(baju tidur),, so aku terpaksa tulis pakai kaler merah jugak. eheh. jawapan yang panjang dan padat. haha :D 

Q:What were you doing at 1900(7.00 pm) yesterday?

eppp eppp. soalan tu macam tak mengikut musim betul. masa tu opkos aku layan cinta kirana. eja betul betul bagi sedar dunia sikit C-I-N-T-A  K-I-R-A-N-A... dah tau? sebut betul betul. CINTA KIRANA.

aku berjaya jawab semua soalan satu sampai lapan. so sori la. aku jawab dalam bahasa melayu. orang landon takmain. hahaha xD aku suka bila aku slamber badak jer sebut apa aku suka.

Q:I can't wait until?

emmm? aku-tak-paham-ini-soalan. BABAI. next.....

Q:When did you cry last?

semalam kot. a'ah semalam la. sebab ape aku tak hengat. aku ni jenis budak cengeng jugak. haha. budakbudak lagi. so, xpe la kan aku nangis. hellooo! kau ape kesah. kau jeles? huhh!!

Q:Are you a friendly person?

aku? aku oke ajer. hehe. aku kalau dibiarkan dalam hutan pun aku boleh friendly ngan segala jenis binatang dalam hutan tu. haha. oke. aku tipu! memang tak logik. sebenarnya aku friendly. tapi agak memilih jugak. aku taknak la kawan ngan orang suka ngumpat ngumpat nih. nak elak tak boleh. aku dengar even aku tak jawab pun jadi dosa. tu la aku malas. hehe ^_^

Q:Do you have any pets?

aku xminat binatang. tapi perasaan sayang aku kat binatang ada oke! walaupun aku tak suka. sebab kebanyakan binatang yang comel dan dipelihara ni kan berbulu. aku xsuka bulu bulu tu semua. buat tambah sakit jer. tapi kalau ada orang nak bagi aku binatang, oke :) aku terima. pastu aku jual. ahaha. duitnya aku boleh beli benda lain banyak banyak. muahahahaha!

Q:What are you doing right now?

aku baru jer selesai komen satu post kat FB yang menarik minat. hehe
sekarang aku taip taip. dah la. malas aku. next..


Q:Have you ever crawled through a window?

no no no. and no way. huhu

Q:Can you handle the truth?

maybe yes maybe no. huhu. tapi, insyaallah. *janji seorang islam*

Q:Do you still have pictures of you and your exs?

soalan oh soalan. kau mengejek aku ker? aku tak pernah ada sebarang kekasih. mane datang nya pulak ex tu. hakhaktuii.

Q:If you're having a bad day, who are you most likely to go to?

mak aku la der. nak harap ko? makasih jer. hehe. :P

Q:What is your room like?

hehe. haaaaaaaa. ni aku suka. bilik aku? bilik aku mesti la macam bilik seorang perempuan. aku simpan leklok semua barang aku kat tempat tempat yang sesuai. aku tak main hentam jer pasal bilik ni. sebab bilik tidur aku la yang paling selesa, sejuk, tenang dan memberi semnagat kat aku. bilik aku terbaik~ kat mana mana aku pegi pun, aku tak jumpa lagi tempat yang seindah bilik tidur aku. ehehehe :D


Q:What is the last thing you eat?

aku makan ape ekk? aku pun xingat. banyak sangat benda aku simpan dalam peti perut aku ni. haha :D siyes aku xingat der. nape tanya soalan ni? macam takde soalan lain pulak. haissss -.-"

Q:Who will you tag?

xnak! sori la. aku taknak tag kat sape sape. muahahahaha. pepandai ko la nak tag. wekkk :p


oke. siyes aku penat ngan soalan soalan kat atas. jom tidur. ngantuk giler. 

bye!



Old things | New things