Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


PERLU KER ADA TAJUK. OKELA. AKU BAGI TAJUK KAT PEMBACA YANG COMELOTE TU YER. TAJUK HARI INI *AKU TERKEJUT*
Tuesday, December 14, 2010 | 2:22:00 PM | 0 comments
wah. haha, kemain lagi pembukaan untuk tajuk. tapi tajuk ciput jer. HAHAH. lantak la. aku punya blog, suka aku la nak letak ciput ker, siput ker dan apa2 jela. tak de kaitan pun ngan ko. kalo xnak baca, tutup mata, hehe. layan lagu jer oke? HAHAH. *hairan jap.. nape ngan aku hari ni ekk. membebel jer dari tadi?*

okeoke. nak ucap HELLO untuk pembaca. hehe. HELLO ANDA YANG MEMBACA. senyum la sikit. muka tu macam nak makan orang jer. haha. hai izah, hai ain, hai ajan. wahwahwah! aku suke ni. rasa PM lak. hehe :D 


korang yang sibuk mintak aku hapdetkan blog aku ni. so, korang kena bace sampai habis. ada paham?! 

emm. tadi kan, aku skodeng blog 'seseorang tu'. uhhh uhhhh! power dia punya ayat. jatuh cinta dibuatnya. haha. aku tipu jer. sebenarnya, aku terkejut ber...uuuukkkkk maakkk... yehhhhh dibuat nya. dia delete semua entry dia. kuangkuangkuang. takde keja dia cari keja. haha. jap lagi aku nak mintak tolong dia delete pulak semua entry aku. haha. jahanam punya idea.

yang aku pelek la, nape dia delete dia punya entry ehh? mehh kite sama sama fikirkan. jommmmmm....
























haaaaaa. aku rasa la kan, mesti dia dah boring hapdet hapdet blog ni. yelakan, banyak lagi kerja yang perlu dia buatkan? kan? kan?

XDE MAKNANYE. SUKA HATI KAU JER CAKAP CAMTU. MANA TAU, DIA ADA POBLEM KOT.

a'ah. betul jugak. mybe dia ada poblem. 





ahh. lantak dia la. dia punya blog suka hati dia la nak delete ker, nak simpan jadi pekasam ker. << eh? pekasam? nape lak? *aku nak hairan jap. nape pekasam ek???*

hohoho (sambil buat muka cute) *persoalan. cute ker? hahahaha :D
xjadi masalah kalau aku cute pun. hehe. *mula la aku nih. nih yang aku malas kalau dok sorang sorang hapdet blog ni*


oke. back to our topic. cehcehceh. speak london lak aku. hahah :D
emmm, dah dah. cukup.

wehhhhhhhhh!! aku tak boleh sambung. ntah nape plak penyakit aku hari ni. asyik nak merapu merapan jer. jumpe lagi la ye. semua. 


muahhhh! gatal-gatal-aku-tak-kacau-kau! 


Old things | New things