Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


perasan bagus!
Thursday, December 9, 2010 | 6:24:00 PM | 0 comments
hello fellas. nak kongsi sikit perangai orang kiter. 

orang kita ni kan,kebanyakan nya perasan bagus. bila dapat pujian banyak sikit, dah la mula rasa diri tu setinggi bangunan klcc. tak pun setinggi langit. tinggi giler tu derrr! tu elok lagi ada yang puji. ada jugak yang tak dipuji, tapi angkat bakul. angkat tu bukan alang alang. angkat sampai tinggi melambung. uishhh. bahaya.

dah tu kan kan kan, mula la nak menggedik. dah rase diri tu 'up' sangat, rase banyak peminat la kannn. gedik sana. gedik sini. wah wah. mesti dorang rase dorang  la yang paling best. ishhh

bila keluar rumah tu, tak sah kalau tak make up berjam jam. tempek muka dengan pelbagai jenis kosmetik. tu kalau la cantik. kalu jadi macam ni, sape susah :


jengjengjengg....

1
2
3
4









haaaaaaa. lebih kurang macam ni jer rupe. xyah make up pun takpe. heheh. wahhhhhhhh! kemain lagi aku ngutuk org ni. tapi ini memang kenyatann. semua nak tunjuk kat orang.

satu lagi sebelum lupa, orang orang yang rasa up tu kan, suka cakap besar. mesti la kan. takan la nak cakap kecik. sume dorang ada. mesti la cakap besar. kalau tak cakap besar, mesti orang tak tau ape yang dorang ade kan kan kan?
bijak tak aku??? hehe :D 

emmmm. yang makcik makcik ni, tak cukup kalau tak pakai satu gelang. mesti penuh tangan. baru la vouge. vouge kepala hotak. kalau dah kena curi, kena ragut, menangis air mata darah pun sori aku nak bagi balik. tu la kata kata pencuri. hehe. amboi amboi. tau nye aku. macam ada pengalaman lak. huhuhu.


tapi tapi tapi, tak semua macam tu. ada yang baik. ada yang buruk. tapi kan kan kan, apa yang saya lihat hari ni, yang baik tu jauh kalah dengan yang buruk. memang buruk la. HAHA

bye!





Old things | New things