Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


IDOLA KU SUDAH APPROVE, REQUEST KU. BANGGA :8)
Monday, December 27, 2010 | 5:13:00 PM | 2 comments
hye sumer. 


tadi kan kan, aku bukak facebook. macam biasa aku takde keja lain, memang aku menghadap pc jer. hehe xD


dengan wajah yang tekun aku mencari cari facebook idola ku. yelakan, aku kan peminat tahap kura kura lari laju laju kat dia tu. memang aku minat giler kat dia. aku start buat blog, blog pertama yang aku usha, blog dia la. kehkehkeh. :D


aku dapat ilham dari entry entry dia. aku suka woo. ko jangan jeles oke!

............................

bila aku dah jumpa facebook dia, wah kemain lagi aku buat lompat bintang segala macam. then, aku add la. 


tengah aku leka dengar lagu, tetiba ada org hantar post kat wall aku. so,bila aku tengok, itu dia!!! IDOLA KU. dia hantar post kat wall aku, mata ku dah bepinar pinar. rasa nak pengsan doplohduasaat. bangun pengsan bangun pengsan. serious oke! dada aku denyut denyut giler kencang. 

haha. mesti korang nak cakap kan, ape la sangat. baru buat sikit macam tu, dah gelabah. hek eleh! suka hati aku la. apa kau kesah. at least aku ada IDOLA. kau ada? hahaha. opppss! :x


nak tau tak sapa IDOLA ku???? hehe

 dia simple simple ajer. dia cantik, menarik tertarik memang tembam. opppsss! haha. dia tak ngengada macam si popular tu. aku tengok si popular tu macam gedik jer. oke! aku taknak citer pasal si popular tu. aku nak citer pasal idola ku sayang jer. kikiki :D

oke! kalau nak tau sape idola ku TEKAN SINI !


sekian. bye !


Old things | New things