Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


close to heaven? *eh? betul ker aku tulis tu? haha. LANTAK LAA*
Thursday, December 16, 2010 | 7:27:00 PM | 0 comments
hey hey. aku tak percaya cinta. aku tak percaya cinta. haha. 
huduh giler suara aku nyanyi. nasib baik aku sorang sorang. HAHAH


tadi aku tengok citer korea. huhu. cantik cantik. handsome handsome pelakon. haha. tapi kalau citer korea ni korang tau tau jela. mesti ending dia sedih giler. huhu. biasa la aku, kalau citer aku suka, aku tengok dengan penuh bersemangat sambil meletakkan diri kat tempat heroin. haha. aku memang macam ni. ko nape? jeles? haha. suka-hati-kau-la. ada-aku-kesah?


aku nak citer sikit kesah dorang tadi. hehe xD




heroin dia kerja sebagai pengurus jenazah. yang laki pulak lulusan universiti. belajar tentang undang undang. ntah aku pun xingat. lagi pun aku ni pun bukan pengingat sangat. haha. 


yang lelaki ni dapat satu penyakit siyes kronik. kritikal. haha. lantak aku la nak tulis ape. ko sebok ape sal? kecoh jer ko ni. okeoke. aku sambung balik cerita aku. emm, dorang bertemu time lelaki ni tengah cari kain kafan untuk dia sendiri. sebab penyakit laki ni memang dah tau xde ubat. kesian dia. so, pempuan ni la yang handle kan semua barang yang si laki ni cari. laki tu tengok pempuan tu baik sangat, so lelaki tu lamar la si pempuan ni jadi bini dia. pempuan tu pun terima.


dorang xde malam pertama and bulan madu oke! sebab yang lelaki tu sakit. pempuan tu cakap, alat sulit lelaki tu lemah sesangat. dia tanak seksa si lelaki ni. *pempuan tu cakap oke! aku bagitau jer* buat senyum gatai sikit kat korang, hahah >_<


semakin hari lelaki tu semakin lemah. sampai la si lelaki ni rasa give up sangat. dia sanggup marah marah kat si pempuan ni. dia nak pempuan tu tinggalkan dia. dia malu kat pempuan tu. dia xboleh buat apa apa untuk si pempuan. tapi si pempuan ni setia sangat sangat. dia tak kesah kalau lelaki ni xboleh buat apa apa pun. 


satu hari lelaki tu, hilang kawalan diri, dia gigit lidah dia. penyakit dia ni, pelik sikit. hilang otot. korang penah dengar penyakit ni? aku first time jugak dengar. haha. xD so, kalau dia gigit lidah dia, maybe dia akan kehilangan nyawa sebab otot otot yang lain dia sudah banyak hilang. huhu :(
nasib baik si pempuan ni alert. masa tu tengah malam. si pempuan pun bergegas pegi ke hospital dan temankan dia. 


..............................

last last mati jugak la hero dia. si pempuan la yang bertanggungjawab menguruskan jenazah suaminya. kalau ko bayangkan ko kat tempat si isteri. ish. sedih giler der. aku payah la nak tengok citer sedih sedih ni. lagi lagi aku tengah rindu kat  someone yang tak tau mane dia ilang dua tiga hari ni. memang layan sesangat. menyampah. -.-"


bye!


Old things | New things