Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


budak sengal makin sengal.
Monday, December 27, 2010 | 1:20:00 PM | 0 comments
hai fellas :)

aku nak ceritakan sikit pasal budak budak yang baru jer belajar gunakan FACEBOOK. ek eleh. belagak sangat. cececeh. ingat terer la sangat. puiii. benci tahap nanah nanah aku kat budak tu. 

semalam kan aku bukak FACEBOOK. aku macam biasa la kalau dah boring boring tahap gaban gitu gitu apek, aku post ikot suka aku jer. tapi aku tak pernah HINA sesama sendiri. aku main syok sendiri jer. aku tak kacau sesape pun. 

wah panjang lebar intro aku. kehkehkeh. sori. 


oke. aku mulakan. tengah aku syok syok hapdet kan status FACEBOOK ku, tetibe lak 'budak sengal' atau pun dikenali sebagai AZRUL comment aku punya status. tekejut beruk aku nengok. mengucap panjang aku.

nak tau tak ape aku post? aku post camni je haaaa ke

:: cinta dekat jarang akan bersatu. mungkin akan selalu dilanda masalah boring melihat wajah pasangan. hakhakhak ::

aku rasa sikit pun aku tak hina orang. amacam? korang rasa mcm mane? korang nak tau ape dia jawab???

slumber minah salleh jer dia comment cam ni 

:: sedarlah sedikit. muka kau macam bagus sangat. ::

aku ni dahla memang pantang orang hina aku. kalau aku hina dia takpe jugak dia hina aku. tapi, aku memang takde hina dia walau sedikit pun. bila member aku tengok dia mula hina aku, apa lagi,mula la pergaduhan besar besaran. ada sorang kazen aku nih, aku memang tabik spring kat dia. dia punya word pedas sangat sangat. kehkeh. padan muka AZRUL tu. pastu kan kan kan. nak dijadikan cerita. AZRUL ni habis bateri kot. dia diam seribu bahasa. ni kes pertama. 

kes ke dua 
aku post camni jer 

:: saya sengaja tak nak msj awak. sebab awak sengal. \m/ ::

sikit pun aku takde tulis name AZRUL tu. budak sengal tu comment camni pulak kat status ku 

:: bila masa pulak saya sengal. awak tu yang sengal kut ::

aku dah mula stress dah. aku tak tahan lagi. aku lawan dia. member aku yang tengok, datang jugak. aku menang buat kali ke dua. aku kire AZRUL ni memang syok kat aku. kehkehkeh. *tetiba* tapi kan, ada logik jugak, dia tak berani nak tegur cara baik. so, dia buat buat la ngengada. aku tak layan budak budak macam AZRUL oke! budak hingus macam tu. pehhh! simpan dalam longkang jer lagi elok. kan kan kan?

bukan aku nak hina dia, tapi kalau korang dalam keadaan aku, korang mesti cam aku jugak. lebih lebih yang akak akak kan? hehe. akak akak memang hot. hahah :x *buat gaya kak nitaa sikit*

kes ketiga pulak.

aku post camni haa kat wall aku 

:: semua kenangan saya dan awak, lebih layak masuk dalam tong sampah. kehkehkeh! ::

jujur aku katakan, aku tak ada niat pun nak hina orang. aku lantak sebarang lantak jer nak post kat wall aku. tetibaaaa.. budak sengal ni datang lagi. dia comment lagi kat status ku ini. macam ni haa 

:bila masa pulak awak buat kenangan dengan saya. tak malu. ::


hek. eleh. korang tengok laaa. betapa BENCI + MELUAT nya aku kat budak ni. pening +stress + nangis sesorang aku tengok dia comment camtu kat status aku. nama dia pun aku tak sebut. nak buat ape aku buat kenangan ngan dia. macam la dia tu best sangat. bahalul punya orang. cilake! aku tak tahan dah. 
jadi aku simpulkan budak ni memang kurang ajar la. datang wall aku sengaja nak cari pasal ngan aku. gila ke apa. aku tak kacau dia, sikit pun tidak. pehhh! aku rasa la kan, macam ni, kan dekat fb tu ada tulis home,profile n account. bila dia tekan home, kan semua status status makhluk ALLAH berkumpol dekat situ. aku kira budak ni pikir, semua orang hantar comment kat dia melalui HOME tu. ahhh! aku tak pandai nak explain kat korang lebih lanjut. aku-tau-bahasa-aku-berterabur. kehkehkeh. xD

oke. sekarang masa untuk kita tengok wajah jejaka MAKNYAH yang cari pasal dengan aku .


tadaaaa. songkok tu sebagai hiasan jer. hakhaktui. mencimenci



ini la dia MOHD AZRUL. 


terima kasih daun keladi yang dah sokong aku.
kalau korang rasa aku salah, gtau apa salah aku? penat dengan lelah nya dah aku kaji kesalahan aku. tapi, hati dan naluri tetap kata dia yang bersalah!


sekian. bye!






Old things | New things