Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


BLABLABLA. SUKA-HATI-AKU-LA
Tuesday, December 14, 2010 | 4:38:00 PM | 0 comments
hello fellas. ^_^ selamat petang. cehceh. menyampah pulek. :P
emm. apa apa jela. meh aku nak kongsi gosip sikit..


semalamkan aku masa aku (on the way )<<*xmain la singkat singkat* nak pegi umah nenek aku,aku ternampak la budak tu. kalau xsilap budak tu baru jer abis SPM. aku tengok dia wasehwasehwaseh. kemain lagi dia pegang pegang tangan awek dia. ingat macho sangat la tu. hakhaktuuii~ geli aku tengok. 


cerita diatas adalah rekaan semata mata tiada kena mengena yang hidup ataupun yang dah mampuih. kuankuangkuang. korang marah tak? marah tak? HAHA! oke. aku suka kalau korang marah. HAHAHAHAAH! ape kutuk kutuk? ingat aku taktau ek? haiwan betul la korang ni. MUAHAHAHA!!




okeoke. kali ni aku citer betul betul ekk. tak tipu. :) ahhh? xcaye? xcaye sudeh. HAHAH xD


tiap tiap pagi bila aku bukak mata jer, mesti aku cek fon aku. semalam aku silent kan fon. tula aku tak sedar ada orang kol. aku tengok ada 18 miss call dan 8 msj. woahh!! rasa macam mimpi pulak. pastu, aku bukak la miss call tu, aku tengok xde nomo. aku pun dah rase pelik dah.


pastu kan, aku bukak pulak msj, pun takde nomo. msj jer banyak. tu pun msj merapu. aku makin rasa pelik. tetiba aku rasa aku ada kat tempat yang tinggi. ntah nape tetibe lak. dah tu aku terdengar mak aku panggil panggil nama aku. masa aku tgh cari cari suara mak aku gedebushhhhhhh! jatuh dari katil.


rupa rupa nya aku masih dalam alam mimpi yang fana. patut la aku rasa pelik semacam jer. HAHA




kenapa? tak puas hati ker dgn cerita aku? HAHA
okeoke. kalau xpuas hati, ko boleh tido jela. xpayah baca entry ni. aku pun rasa lain macam jer entry aku kali ni. AHAHAHAHAH!!


SENGAL SEMACAM KAN? AKU TERSAMPUK NGAN HANTU GABAN KOT. HAHA. LARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII~


Old things | New things