Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


ayakkkk! dah nak masuk sekolah baru ku ingat ada kerja rumah *homework*. puiii !
Monday, December 27, 2010 | 11:03:00 PM | 0 comments
hai sumer. huuu. -.-'


penat la teringat kat kerja rumah ni *homework*. tadi kan, aku belek belek almari tempat aku letak semua barang sekolah aku. hee xD


tiba tiba, secara tidak sengaja, aku tetengok buku biru berlogo sekolah.  aku bukak buku tu. aku tengok masih suci lagi buku tu. satu tulisan pon takde. ya allah! baru ku ingat. sebelum cuti sekolah ari tu, ada cikgu cina cantik cantik sweet sweet bagi kerja umah. alahai nasib kau la labu. 


nasib baik la kerja tu senang betul betul senang. dah tarik nafas lega dalam dalam dah.


...................

menjelang petang tadi, ada pulak member aku call. dia cakap buku teks dia ada 13 buah buku, sebab sebelom tu aku ada tanya kat dia,berapa buah buku teks dia ada. dah lama jugak aku hantar msj kat dia. tapi, aku kira dia ni tak de fulus untuk bagi nyawa kat fon dia, so dia tak reply msj aku.

so, tadi dia call aku, dia kata buku teks dia ada 13 bijik. sebab dua bijik lagi belom bagi.

aku dah panik gelabah gila khinzir hutan buta mata sebelah. sebab buku aku cuma ada 12 bijik jer. kalau cikgu tau, konfem aku kena marah sebab buku tu belum pakai dah hilang. 


.......13 minit kemudian.........


kawan aku msj aku. dia bagi tau kat aku cam ni 

:: ko jangan la gelabah sangat. ko nak heran apa. ko kan tak ambik MORAL. dah tentu tentu la buku ko 12 bijik jer. :) ::




a'aaah. baru aku ingat. hahaha. yang aku tak puas hati kat hujung msj dia tadi dia bagi icon comel ni haaa ' :) '


tapi aku sangat sangat la terima kasih kat dia dah ingat kan aku. kalau dia tidak ingat kan aku, dah tentu aku masih gelabah lagi. aku kan memang kaki gelabah. haha xD

ishh ishh. memang buruk la perangai aku ni. dah la next year aku nak masuk form 5. form 5 oke! makin tua makin nyanyuk pulak aku ni.

risau pulak aku kalau ingat balek tahap kenyanyukan aku akhir akhir ini. heee


balek kepada topik.
korang jangan risau, esok aku buat homework ku. kehkehkeh :D

sekian saja.

bye!


p/s : cikgu cina aku cantek oke! 


Old things | New things