Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


AKU MASIH PUNYA DENDAM SAMA ITU PEREMPUAN.
Friday, December 10, 2010 | 10:25:00 AM | 0 comments
aku ni jarang marah kat orang. tapi, kalau orang tu asyik buat aku marah jer, takkan la aku boleh sabar. nak melawan, dia tu tua dari aku. pangkat dia tinggi dari aku pulek tu.  jadi aku sematkan jela dalam hati ku  sampai la bertukar menjadi dendam. bahaya ni.


baru baru ni, aku pegi kuching, mengambil nenek ku yang baru balik dari makkah. keeseokan harinya, aku kuar la dengan kazen mazen aku. hehe. biasa la tu. ingat kan nak tengok wayang, tapi cerita yang kitorang nak tengok tak ade pulek. so, kite jalan jalan jela. 


alih alih bile aku syok2 tengah pilih marshmallow untuk dimakan, tiba2 'perempuan' atau dikenali sebagai singa betina tu datang. sememang nya aku sangat bahagia, sebab sebelum ni aku berjaya melarikan diri dari dia. huhuh.


hampir setahun jugak aku tak bertemu dia. tetibe lak boleh bertemu. amboi amboi. kemain lagi dia. ingat kan pakai tudung betul betul. rupenya hampehh. slumber taik jer dia jalan jalan dengan husband dia tanpa memakai tudung. huhu!


hmm. aku tahu, mesti dia ingat kalau aku tengok dia, aku nak tegur. haha. SORRY OKAY! tengok pun aku tanak. kazen aku pun buat benda yang sama. kitorang buat muka bodo jer tengok dia. buat buat tak kenal.biarla kalau dia nak kate aku sombong, tak kenang jasa budi. so what? aku pandai bukan ko yang ajar pun. ko tak pernah beri tunjuk ajar kat aku. ko asyik marah marah jer. aku pandai pun sebab aku rajin baca buku subjek yang ko ajar tu. korang nak tau tak, ape dia buat sampai aku benci dia sangat sangat? hehe




aku benci dia sebab dia :

1. pilih kasih.

2. dia boleh pulak mengasingkan aku dari kawan kawan ku yang lain.

3. dia kejam. selalu menghina aku dan kengkawan aku.

4. dia terlalu melampau tanpa menghiraukan perasaan aku dan kengkawan.

5. dia ni pemalas.

6. dia tak bersungguh sungguh membimbing aku dgn kengkawan aku sebab dia    
   tak suka kitorang.

7. dia berdendam ngan aku sebab dia tak suka abang aku. *yela. nama pun 
   lelaki. mesti la nakal. lagi lagi  bertemu dengan orang macam dia tu. lagi   
   abang aku suka kenakan.*

8. masalah dia, dia buat jadi masalah aku jugak.

9. dia ni suka marah marah.



cukup la aku bagi sikit. sebenarnya banyak lagi. huhu. malas nak tulis. buat sakit hati aku jer ingatkan kesalahan dia kat aku. wahwah. memang pendendam la aku nih. hahah.


tapi, korang jangan takut, aku takkan berdendam ngan orang yang tidak buat kesalahan yang banyak seperti perempuan yang aku nyatakan kat atas tu. 


oke la. tambah lagi dosa aku seguni. hehe. 


bye!











Old things | New things