Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


aku da khatam blog INCIK ZACKZUHAIRI.
Friday, December 24, 2010 | 10:11:00 PM | 0 comments
time cuti cuti ni aku tak buat keja apa2 pun. so, daripada aku banyak membuang masa dengan benda xbepaedah lain2, elok aku baca blog org mahir berkarya. boleh jugak aku cekup idea untuk buat karangan BAHASA MALAYSIA aku. *alasan semata mata* 


okeoke! aku nak bagitau dengan wajah sedikit riak aku type2 ni aku dah khatam blog INCIKZACKZUHAIRI. best tu tak payah cakap. siyes best giler. lagi pun aku memang suka yang boleh buat aku gelak sorang sorang macam org gila, kekadang boleh pulak buat sengih kerang kalau tetibe jer teringat kat blog dia. 


aku suka kat blog dia bukan apa. cara penyampaian dia tu, sampai ke tangkai hatiku. dia menyampaikan sesuatu cerita tu, macam kita ni semua geng dia. menusuk kalbu bergelora jiwa.  kehkehkeh! agak cinabeng bunyi nya.


banyak jugak ilmu aku peroleh dari blog dia. hehe. oke! serious aku cakap, dia punya blog xsia sia aku baca. kreatif. berjiwa seni. tambah tambah lagi dia bubuh binatang bulat kecik kecik comel comel tu. i like yawww!!! memang kekadang agak mengarut. tapi aku tak kesah! janji layan derr.. 


aku tak miss satu pun kisah dia. peminat ni yaww! kalau aku jumpa nak mintak tandatangan tampal kat depan buku latihan bahasa malaysia. HAHAH! tokoh kegemaran. muahahahaha! mau tak nye kena makan duster pemberian ikhlas dari mdm sara. sumpah aku taknak! xsedap. aku dah rasa. hakhaktui !


ada satu entry dia yang aku suka sangat. tekan sini! aku memang terharu giler. kalau korang nak rasa terharu, korang baca la. MUAHAHAAHA!


banyak lagi entry dia yang aku suka. aku tabik spring kat dia ni. dia boleh ingat semua pemainan, pemakanan zaman2 dia kecik dulu. kalau kau tanya aku. aku sengih kerang busuk bajet cute. ingatan aku memang kurang baik. mak aku dulu bagi susu junjung jer. HAHAHAHAAH! oke tipu.


nak cari nahas cakap camtu. kalau tetibe mak aku baca tak pasal pasal dia mintak balek duit dia untuk belikan susu yang besarkan aku. hakhaktui. sori mak sayang 


berbalek kita ke topik asal, entry yang paling aku rasa pelik YANG INI ! korang wajib baca. hahaha :D


kalau nak pegi jepon tapi xcukup fulus. aku sarankan korang bukak blog incik zack ni. xpakai fulus pon. korang ikot kan jer pekembangan citer dia. haha. :D


aku kira incik zack ni romantik gitu gitu apek laa. ada satu entry tu menampakan dia caring bebeno. heheh. sila baca saya! kahkahkah. bukan main lagi dia mintak baca. oke. korang baca la ya. aku taknak la citer. mesti korang tak saspen punye. 


apa yang penting incik zack ni kacak macam farid kamil ABON!


HAHA. acah jer. sikit sikit nak panik. oke. aku cakap serious. dia boleh la tahan kacak. jengjengjeng. >_< *senyum gatai la pulak*


oke. cukup la ek. kalau lebih lebih pulak, ada jugak yang menyampah.  hakhaktui :p


bye!





Old things | New things