Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


tingginye langit..
Wednesday, November 24, 2010 | 7:14:00 PM | 0 comments

haaa. tengok la betapa tinggi nya langit dari bumi. emmm. sungguh indah ciptaan TUHAN. :)
hmmm. nak tau tak, nape saya tunjukkan gambar ni. haaaa
 jengjengjeng.

.....


sebenarnya takde pape la. saje jer nak tunjukkan betapa perlunya kita memercayai adanya ALLAH. siapa lagi yang boleh buat keindahan seperti gambar diatas. ahli saintis?? ohh no. walaupun diorang sudah memajukan setiap zaman dengan pelbagai teknologi, mereka masih tidak dapat menandingi KEHEBATAN-NYA. DIA lah segala2nya. INGAT TU YERR PEMBACA YANG BUDIMAN (: 

kadangkala kita alpa, seringkali lupa yang kita milikNYA, dan seringkali angkuh dengan apa yang kita ada. tapi yang penting kita perlu tahu :

1. kekayaan datang dari siapa?

2. kesihatan datang dari siapa? 

3. kehidupan datang dari siapa?

dan ..

1. kematian ditentukan siapa?

2. lahirnya kita di dunia ditentukan siapa?

3. kesempurnaan kita dari siapa?


nahhhhh. sekarang dah tau dimana kedudukan kita?  fikirla. kita juga dikurniakan otak untuk berfikir.  :D



Old things | New things