Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


sweet stalker ♥♥
Thursday, November 25, 2010 | 3:22:00 PM | 0 comments
haloo2 fellas ◕‿◕. nak cerita sikit sal stalker molker ni ;) 
sebenarnya dah lama saya menjawat jawatan stalker ni .  best wuuu! banyak yang saya tahu. kadang2 tu, ada gak member yang panggil saya 'sweet stalker' *lebih manja lagi*. ehh. wateve la. apa ku kesah. :p tapi saya tak buat apa2 oke! saya skodeng jer. kuangkuangkuang :p sehingga la saya tertangkap basah ketika sedang stalker 'someone' (nama dirahsiakan) buat malu jer. kikiki :)
padan muka saya. malu sangat >_<


haaa. lebih kurang macam ni laa :) malu tak terkira. hahah. sempat lagi
 saya jawab saya xstalker. tertengok jer. pastu terlayan lak. *buat tak tau. sedangkan masa tu saya malu sangat2. merah satu badan. haha :D
lepas tu saya bersara jadi 'sweet stalker' ni. dah serik dah ^_^
tapi kalau ada yang perlukan jawatan tu, saya boleh tolong, lagi pun saya berpengelaman :) HAHA :P


Old things | New things