Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


PENGAPIT'S DAY ♥♥
Sunday, November 21, 2010 | 12:44:00 PM | 0 comments








hehehe. hari ni saya jadi pengapit. uhhhh! nervous sangat. rasa saya pulak yang nak kawen. hehe. :D 
uii. ini la yang dinamakan pengalaman even saya dah selalu jadi pengapit mengapit ni. tadi bnyk org puji saya lebih  cantik dari pengantin. saya nak wat camne. dah mak andam yang 'makeup'kan. oooppppsss. ataupun hakikatnya saya memang cantik kot. hihihi. apa2 jela. emmm. lupa nak gtau. tadi kan sebelum saya sampai ke rumah tempat pengantin berhias, saya memang berdoa banyak2 supaya ditemukan dengan pasangan pengapit yang KACAK! namun, setiba saya disitu, allahualam!!!! saya terkaget sekejap melihat wajah pasangan saya. nauzubillah tidak kacak. sikit pun tidak. hmmmm. hampa seribu hampa -.-" haaaaaaaaaaa. sebab tula saya tidak uploadkan pic saya bersama si dia. HARAP2 SI PASANGAN SAYA TADI TIDAK MEMBACA. KALAU SI PASANGAN SAYA TADI TERBACA MAAFKAN JELA SAYA YEE. HEEEEEEEE 


Old things | New things