Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


NUR AIN YEK ◕‿◕
Thursday, November 25, 2010 | 5:28:00 PM | 2 comments


haa. ini la dia gerangan gadis yang bernama NUR AIN. dia ni sopan santun, peramah, baik hati, cantik. cantik kan? hehe. ko nak? hehe. xboleh dah. dah taken. kuangkuangkuang :p
emm. saya sebenarnya rindu sangat kat gadis ni. rindu sangat sangat. kitorang sempat berkawan hanya 2 tahun jer. iskk isskk :'( saya mula mula kenal dia masa tu form 2. huhu. ntah la bulan berapa dia masuk sekolah kitorang. hehe. semacam jer. ;)
kali pertama saya tengok dia, dia ni macam sombong. huhh! saya buat la tak layan. tapi pastu, ntah la tetibe lak tergerak hati nak berkenalan ngan dia ni. hehe. :)
saya masa tu ego jugak xnak tegor (buat buat sombong kat budak baru). hehe. ingatkan nak kenakan dia. tapi xsampai hati pulak. dia ni manis jer. hehe.
so, saya dan geng geng saya pun berkenalan la dengan gadis manis ni ;)
oke. start dari situ la pertemuan kami. bukan main lagi. dimana ada saya disitu ada dia. hehe. saya ingat lagi. nakal jugak kitorang ni. mentang mentang la satu kepala. kalau saya nak buat ni semua setuju. kalau dia nak buat tu, semua setuju. oke. kira ngam la tu. hehe :D
rasa kitorang lak punya sekolah ;) yelakan. kitorang jumpe waktu sekolah jer. tambahan lagi kitorang sesi ptg. hehe ^_^ ohh! indahnya dunia. emmmmmmmm! 
habisnya kitorang menikmati kelas sesi ptg, beralih pulak kepada sesi pagi. woo! lagi la kepala hotak kitorang ingat main2. awal tahun yo yo oo jer gtau nak belaja sebab nak PMR kan? hehe. hampehh. masuk jer pertengahan bulan, perangai kitorang balik kepada asal, sampai la tibanya hari PMR. semua cakap 'eee. nervousnya' poekkk!! tipu jer tu. mana ada nervous. HAHA :D
jengjengjeng .. 

alhamdulillah la setidak tidaknya, dapat jugak score A walaupun tak banyak. HAHA. bila masuk form 4 jer, kitorang berpecah. dia ni pegi ke BEIJING.  jauhh ohhh! banyak jgak membe2 saya lain yang pindah. saya pun tidak terkecuali pindah sekolah. alasannya nak cari suasana baru. huhu :D


TAPI KAN KAN,, 
dalam banyak banyak membe saya yang pindah, saya paling rindukan perempuan kat atas tu. i miss our moment damn much! uwaaaaaaa :(
even, kitorang xsempat nak kawan lama lama, tapi saya tahu, dia seorang kawan yang baik dan bukan kawan makan kawan! untungya saya dapat berkenalan ngan perempuan ni. setakat ni jela. bye !

p/s : perempuan ni hebat sangat. :)







Old things | New things