Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


malas .
Wednesday, November 24, 2010 | 1:08:00 PM | 0 comments
hai kawan2 *buat gaya yus raja lawak. HAHAHAAH. hari ni saya nak ceritakan tentang malas. hehe. tau apa maksud malas? hehe. malas tu sejenis penyakit yang sangat susah diubati. susah sangat oke! takde ubat lagi masa sekarang. haaaa. penyakit ni telah mendekati saya pada hari ini. ntah la. sejak dari bangun tadi dah saya rasa pelik. nak baring jerr. nak mandi pun malas. nak makan pun malas. nak berdiri pun malas. berbaring jer. ish. tadi ada member jauh kol. dia gtau, nak ajak jumpa. HAAAAAA? macam mana nak jumpa. mandi pun belum. puipui. maka dengan senang hati nya saya berbohong, saya takde kat umah. temankan mak beli barang dapur. heheh :P 
haa. sekarang ni pun, saya tengah baring2 jer senyum senyum kat awak yang baca tu. kuangkuangkuang. macam2 rupa awak yerrr. buruknye!!! :D HAHA.
takpe laa. saya nak sambung bc blog org lain lak. skodeng. layann. zassssssss! 





Old things | New things