Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


lonely day .
Monday, November 29, 2010 | 9:30:00 AM | 0 comments

hye. hari ni cik gonjeng boring sangat sangat. tak tau nak buat apa. kan best kalau ada adik pempuan kan kan kan? emm. xla boring macam ni. kalau kena marah pun, biar la kena marah berdua. HAHA. apa kaitan lak? nak tau kaitannya. mari kita layannnn.
zassssssss!



semalam cik gonjeng kena marah ngan mak. uhhhhh! xbest. dari bangun tidur sampai tidur balik. benci tau u olls! nak tau sebab? sebabnya cik gonjeng ni pelupa. HAHA! cik gonjeng lupa nak kemas rumah sebelum keluar. dah tu keluar rumah pun lupa jugak nak bagitau kat mak petang baru balik. ishh ishh. parah penyakit pelupa cik gonjeng ni. sebenarnya mak marah sekejap jer. nak tau apa sebab boleh panjang? HAHA! cik gonjeng boleh buat buat tak tau lak kena marah. tu la mak cik gonjeng hilang kesabaran. hehe. cik gonjeng ni memang agak degil *cik gonjeng mengaku* memang padan ngan muka cik gonjeng. dah buat salah buat buat tak tau. slumber jer cik gonjeng pandang muka mak tanpa rasa bersalah.tak patut tak patut. tu la cik gonjeng cakap tadi, kalau ada adik pempuan kan best. dapat cover kesalahan cik gonjeng., kekekeke! 
kalau cik gonjeng kena marah, otometik dia kena marah sekali. tak la cik gonjeng tanggung sorang sorang. hehe! ni tak, sumer adik beradik cik gonjeng laki. cik gonjeng jer pempuan. erkk. -.-"


tu je la. babai. salam sayang dari cik gonjeng untuk pembaca 



Old things | New things