Royal Black
I am Nur Azmina aka MIMIN :)
*I'm an easy-going person but I'm not going to tell that I'm a good child or excellent. Nobody born with perfect things. I honestly to tell that sometimes I'm a lazy person like other teenages. But I still have responsibility on my school works (I'm sure) Okayy. Thats all. Tadaa fellas!*


kata kau!
Tuesday, November 16, 2010 | 3:48:00 PM | 0 comments
"awak yang mulakan dulu. sapa suruh awak ngadu macam2 kat akak angkat saya. awak memang sengaja nak carik nahas. awak ingat, awak siapa nak ngadu2 perkara bukan2? "

  -.-" TOOOEEWWWW!!


bagai terkena panahan petir bila dia cakap camtu. sedangkan org yang tertuduh xpernah mengadu walau sdikit pun keburukan si penuduh kepada akak angkatnya. so stupid. walaupun si tertuduh sudah banyak kali dituduh sebegitu, tetapi beliau tetap bersabar. kadangkala dia naik angin jugak. tapi dia tidak pernah sesekali ingin membalas setiap perbuatan si penuduh tersebut. yang si tertuduh ni tau, dia sangat sayangkan si penuduh.
dihatinya hanya berkata : *xpa la. kalau dia xbuat aku camtu, sape lagi nk bt aku cmtu. hehehe*.

si penuduh dikira sangat beruntung kerana ditemukan dengan si tertuduh yang agak BENGAP. 

"awak, saya harap awak paham di mana kedudukan awak. sekarang saya ada someone special. tapi susah sikit. dia ni kuat merajuk. dia hari tu terbaca sms awak. sekarang saya xtau nak bt cam mana lagi. saya harap, dengan keputusan saya untuk mengelak dari bertemu awak ni akan buat dia happy. saya mintak maaf la wak. awak tolong la yee. kita dah lama kwn."

wooooooooo! sekali lagi si tertuduh bagaikan dipanah petir. hehehe. xmati2 gak. boleh tahan la si tertuduh ni. terbaikk. hehe :D dia sangat sedih dengan tindakan bodoh si penuduh. si penuduh memang tidak sensitif dengan perasaan si tertuduh. terpaksa si tertduh akur dengan permintaan si penuduh. dalam hatinya berkata : *hmm. nasib aku la ni. mcm mane nak salahkan? sudah ditakdirkan bertemu dengan org yang xsensiif langsung dengan perasaan aku. tapi xpela. ape la susah sangat. aku kan banyak pic dia. kalau aku rindu, aku boleh tengok pic dia.*

si penuduh sangat beruntung kerana dipertemukan dengan si tertuduh yang sangat kental jiwanya. kalau tidak cukup kental jiwanya sudah pasti 'someone special' si tertuduh sudah dikerjakannya. apabila si penuduh bergaduh dengan 'someone special'nya, si penuduh hanya akan mengadu kepada si tertuduh. apa la malang nasib si tertuduh. kalau dorang dah baik2, sudah pastinya si penuduh akan melayan si tertuduh dengan buruk sekali. tapi si tertuduh hanya menunggu sahaja. ibarat pesalah menunggu hukaman.(perghhh. kalau exam BM, bahagian ni pasti dapat markah) 

p/s : tunggu la sambungan nya. ntahh tak tau bila nak abis kisah hidup si tertuduh dah si penuduh ni. -.-"


Old things | New things